На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня надання Постачальником видаткової накладної або підписання акту приймання-передачі Товару. Оплата Покупцем за цим Договором проводиться після отримання товарів на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупцю, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31 грудня 2024року. Поставка Товару здійснюється на підставі заявки на поставку Товару, що надсилається Постачальнику Покупцем в письмовій формі або у вигляді повідомлення на вказану Постачальником адресу електронної пошти, та мають містити найменування Товару, кількість, ціну, строк поставки та інші важливі для Сторін умови поставки Товару. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку не пізніше 3 робочих днів з дня отримання заявки.
На етапі укладення договору Переможець відбору у строк, визначений для укладення договору, надав лист від 28.10.2024 року за № 19, у якому повідомив про відмову від укладення договору на умовах, визначених у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
На етапі укладення договору Переможець відбору у строк, визначений для укладення договору, надав лист від 28.10.2024 року за № 19, у якому повідомив про відмову від укладення договору на умовах, визначених у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників.
Код ЄДРПОУ | 2144122167 |
---|---|
Поштова адреса | 49045, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ БУТОВА, будинок 61 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Галина Мауріна |
Телефон | +380956766004 |
Ел. пошта | may957@ukr.net |
На етапі укладення договору Переможець відбору не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку № 822, а саме: не надіслав підписаний договір у визначений строк.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
На етапі укладення договору Переможець відбору не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку № 822, а саме: не надіслав підписаний договір у визначений строк.
Код ЄДРПОУ | 45099150 |
---|---|
Поштова адреса | 89321, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район, село Солочин, вулиця Без Назви, будинок 241 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Кантемир |
Телефон | +380672233404,+380506482455 |
Ел. пошта | vok.sergey349@gmail.com |
Причина відміни: Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-18-003292-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 23 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 4 листопада, 11:12 |
Контейнер для забору сечі стерильний з градуюванням, не стійкий до автоклавування, 90 мл70 штука Адреса поставки: 01220 , Україна, Київська область, Київ, 01220, м.Київ, ВУЛИЦЯ БАНКОВА, будинок 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали Профіль: Контейнер для забору калу стерильний з градуюванням, стійкий до автоклавування, 30 мл, №1 |
|
Матеріал дослідження | Сеча |
---|---|
Стерильність | Так |
Градуювання | Так |
Стійкість до автоклавування | |
Матеріал контейнеру | Поліпропілен |
Об'єм | 90, мл |
Контейнер для забору калу стерильний з градуюванням, стійкий до автоклавування, 30 мл, №140 пачка Адреса поставки: 01220 , Україна, Київська область, Київ, 01220, м.Київ, ВУЛИЦЯ БАНКОВА, будинок 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали Профіль: Контейнер для забору калу стерильний з градуюванням, стійкий до автоклавування, 30 мл, №1 |
|
Матеріал дослідження | Кал |
---|---|
Стерильність | Так |
Градуювання | Так |
Стійкість до автоклавування | Так |
Матеріал контейнеру | Поліпропілен |
Об'єм | 30, мл |
Кількість одиниць в упаковці | 1, шт |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня надання Постачальником видаткової накладної або підписання акту приймання-передачі Товару. Оплата Покупцем за цим Договором проводиться після отримання товарів на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупцю, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31 грудня 2024року.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛІКЛІНІКА №2" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01981767 |
Поштова адреса | 01220 , Україна, Київська область, Київ, 01220, м.Київ, ВУЛИЦЯ БАНКОВА, будинок 9 |
Ім'я |
Жижкевич Руслана Анатоліївна |
Телефон | 380442858179 |
Ел. пошта | TENDERPOLDUS2@UKR.NET |