На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
680 987.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Здійснення моніторингу
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Джерело фінансування у разі потреби може бути змінено у сторону 100 % фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-18-011930-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 08:00 |
Дата останніх змін | 13 листопада, 08:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 680 987.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 жовтня, 13:00 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 404.94 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Інші завершальні будівельні роботи (Виконання послуг з поточного ремонту по об’єкту : «Монтаж та встановлення резервної блочно-модульної твердопаливної котельні в КНП СОР "Медичний клінічний центр інфекційних хвороб та дерматології ім. З.Й. Красовицького" за адресою: вул. 20 років Перемоги, 15 в м. Суми»)1 послуга Адреса поставки: 40021, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Сумської артбригади, 15 Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 2655903354 |
---|---|
Поштова адреса | 40030, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Гагаріна, буд.16 кв.5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон Северин |
Телефон | +380950423415 |
Ел. пошта | inna-severin2017@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 37217940 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул.Тополянська, будинок 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Ноздра |
Телефон | +380954789668 |
Ел. пошта | t.gidroteh@gmail.com |
Субпідрядники не залучаються
Оплата виконаних робіт (наданих послуг) здійснюється Замовником на підставі рахунку та акту виконаних робіт (послуг) в національній валюті України в безготівковому порядку, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів за фактично виконані роботи (надані послуги). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки проводяться протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником на свій рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Будь-які штрафні санкції в такому випадку не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ ТА ДЕРМАТОЛОГІЇ ІМЕНІ З.Й.КРАСОВИЦЬКОГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05481004 |
Поштова адреса | 40021, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Сумської артбригади, будинок 15 |
Ім'я |
Алла Мельник |
Телефон | +380542701240 |
Ел. пошта | adams1981@ukr.net |