На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7092.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 4.2. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ 7.2. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 25 жовтня, 13:20
Опис
Технічна помилка в даті подання пропозиції
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-000634-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 7 092.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 31 грудня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 25 жовтня, 13:20 |
Папір для плотера ширина від 900 мм, довжина від 50 м, щільність від 80 г/м², діаметр втулки від 50 мм, 1 рулон18 рулон Адреса поставки: 03038 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФЕДОРОВА, будинок 39 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне Профіль: Папір для плотера ширина від 900 мм, довжина від 50 м, щільність від 80 г/м², діаметр втулки від 50 мм, 1 рулон |
|
Вид | папір |
---|---|
Призначення | для інженерних систем, для широкоформатних принтерів (плотерів) |
Щільність паперу | 80 - 400, г/м² |
Діаметр втулки | 50 - 80, мм |
Довжина | 50 - 200, м |
Ширина | 900 - 1500, мм |
Перфорація |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40123423 |
Поштова адреса | 03038 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА ФЕДОРОВА, будинок 39 |
Ім'я |
Трухим Марина Олександрівна |
Телефон | 380973762799 |
Ел. пошта | trukhim@gmail.com |