На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Переможець перед підписанням договору повинен надати: копію чи оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів про те, що на підприємстві система управління безпечністю харчових продуктів, зберігання, реалізація та транспортування харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT) Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі»., видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім'я учасника дійсний на момент подання тендерної пропозиції.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 31 жовтня, 07:57
Опис
через помилки в публікації предмету закупівлі. Запит буде переоголошений
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-28-010862-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 170 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 31 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 31 жовтня, 08:00 |
Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143265 кілограм Адреса поставки: Україна, Чернівецька область, Бояни Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Лопатка свинна з кісткою, охолоджена, ДСТУ 4590 |
|
Частина | філе |
---|---|
Термічний стан | охолоджене |
Відповідність ДСТУ 3143 | Так |
З шкірою | |
Наявність кісток |
Лопатка свинна з кісткою, охолоджена, ДСТУ 4590660 кілограм Адреса поставки: Україна, Чернівецька область, Бояни Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Лопатка свинна з кісткою, охолоджена, ДСТУ 4590 |
|
Частина | лопатка з кісткою |
---|---|
Термічний стан | охолоджене |
Відповідність стандарту | ДСТУ 4590 |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Боянська сільська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04417576 |
Поштова адреса | 60321, Україна, Чернівецька область, Бояни, Головна |
Ім'я |
Проданюк Микола |
Телефон | 380993056626 |
Ел. пошта | 5.9.3.8502@gmail.com |