На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
690 933.33 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Детальніше дивись тендерну документацію. Джерело фінансування – власні кошти. Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-29-012687-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 690 933.33 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 454.67 UAH без ПДВ |
---|
ЦПС-24Т_018_ВО: Кран портальний для заміни та переміщення рейок в/п не менше 1000 кг16 штука Адреса поставки: Україна, Одеська область, Одеса Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 42410000-3, Підіймально-транспортувальне обладнання |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
1. За результатами розгляду тендерної пропозиції у процедурі закупівлі за реєстраційним номером ЦПС-24Т_018_ВО: Кран портальний для заміни та переміщення рейок в/п не менше 1000 кг, код за ДК 021:2015 – 42410000-3 – «Підіймально-транспортувальне обладнання» (номер в електронній системі закупівель UA-2024-10-29-012687-a, 25622685), керуючись положеннями абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, відхилити пропозицію учасника ТОВ «Спецкран» у зв’язку з її невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Спецкран» – учасника процедури закупівлі за реєстраційним номером ЦПС-24Т_018_ВО: Кран портальний для заміни та переміщення рейок в/п не менше 1000 кг, код за ДК 021:2015 – 42410000-3 – «Підіймально-транспортувальне обладнання» (номер в електронній системі закупівель UA-2024-10-29-012687-a, 25622685) згідно п. 46 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. За результатами розгляду тендерної пропозиції у процедурі закупівлі за реєстраційним номером ЦПС-24Т_018_ВО: Кран портальний для заміни та переміщення рейок в/п не менше 1000 кг, код за ДК 021:2015 – 42410000-3 – «Підіймально-транспортувальне обладнання» (номер в електронній системі закупівель UA-2024-10-29-012687-a, 25622685), керуючись положеннями абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей, відхилити пропозицію учасника ТОВ «Спецкран» у зв’язку з її невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Спецкран» – учасника процедури закупівлі за реєстраційним номером ЦПС-24Т_018_ВО: Кран портальний для заміни та переміщення рейок в/п не менше 1000 кг, код за ДК 021:2015 – 42410000-3 – «Підіймально-транспортувальне обладнання» (номер в електронній системі закупівель UA-2024-10-29-012687-a, 25622685) згідно п. 46 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 31341901 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванов Олександр Іванович |
Телефон | 0933552372 |
Ел. пошта | TENDER@SPEZKRAN.LTD |
Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45270820 |
Поштова адреса | Україна, Одеська область, Одеса |
Ім'я |
Аскерова Катерина |
Телефон | 380487270336 |
Ел. пошта | dn5d@odz.gov.ua |