На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
545 254.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Електромонтажні роботи за кодом ДК 021:2015 45310000-3 (Послуги з встановлення антен ДВЧ-зв'язку та прокладки антенних фідерів системи радіозв'язку). Детально про закупівлю згідно Тендерної документації за предметом закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-002305-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 листопада, 14:00 |
Дата останніх змін | 27 листопада, 13:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 545 254.60 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 726.27 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з встановлення антен ДВЧ-зв'язку та прокладки антенних фідерів системи радіозв'язку1 послуга Адреса поставки: Україна, Одеська область, Ізмаїл Строк: до 30.09.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45312300-0, Встановлення антен |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 21585855 |
---|---|
Поштова адреса | 02166, Україна, Київська область, Київ, 02166, м.Київ, ПРОСПЕКТ ЛІСОВИЙ, будинок 35, квартира 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Микола Чмир |
Телефон | 380445183902 |
Ел. пошта | vysotnik1994@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-27 09:46:22
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-28 09:46:22
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИСОТНИК-2" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Електромонтажні роботи за кодом ДК 021:2015 45310000-3 (Послуги з встановлення антен ДВЧ-зв'язку та прокладки антенних фідерів системи радіозв'язку). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2024-10-31-002305-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИСОТНИК-2" (далі також - учасник) виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією за вказаним предметом закупівлі від 31 жовтня 2024 року (далі - Тендерна документація від 31.10.2024). 4.1. Згідно умов п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації від 31.10.2024 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (без ПДВ), інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником в Додатку 3 до цієї Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції)». Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 31.10.2024 визначено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну (без ПДВ), інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації… Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.». Замовником при перевірці електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВИСОТНИК-2" подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель із накладенням учасником удосконаленого електронного підпису уповноваженої особи учасника Чмир Микола Іванович, що не відповідає вище зазначеним умовам Тендерної документації від 31.10.2024, так як умовами закупівлі вимагається подання тендерної пропозиції учасником із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису. «Підписувач ЧМИР МИКОЛА ІВАНОВИЧ П.І.Б. ЧМИР МИКОЛА ІВАНОВИЧ Країна Україна РНОКПП 1892702734 Організація (установа) ПП ВИСОТНИК-2 Код ЄДРПОУ 21585855 Посада ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 10:55:38 11.11.2024 Сертифікат виданий КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Серійний номер 5E984D526F82F38F040000004A59C100B9751105 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИСОТНИК-2" для усунення виявлених невідповідностей повинен виконати вимоги п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації від 31.10.2024 та Додатку 3 до Тендерної документації від 31.10.2024 - накладення учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на подану ним тендерну пропозицію. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Оплата наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником належним чином оформленого рахунку на оплату та підписання Сторонами Акта здачі-приймання наданих послуг, в залежності від того, яка дата є більш пізньою, за умови отримання Замовником належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі, зареєстрованої Учасником в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України*. *(відповідне положення включається до договору про закупівлю, якщо учасник-переможець є платником ПДВ). Детально про умови оплати в Додатку 2 до Тендерної документації за предметом закупівлі та в Проекті договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728507 |
Поштова адреса | 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв |
Ім'я |
Дяденко Альона Володимирівна |
Телефон | 380512500936 |
Ел. пошта | DYADENKO@DELTA.USPA.GOV.UA |