На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 3433", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-002322-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 13 350.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 133.50 UAH з ПДВ |
---|
Накладка бампера ліва/FRT BUMPER SIDE, LH1 штука Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34330000-9, Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів |
Ущільнювач вітрового скла/W/STRIP-WINDSHIELD1 штука Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34330000-9, Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів |
Крило ліве/FENDER A1 штука Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34330000-9, Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів |
Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1744 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08088626 |
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ НАДПІЛЬНА, будинок 222 |
Ім'я |
Сергій ДАХНЕНКО |
Телефон | +380686284337 |
Ел. пошта | dsv981@ukr.net |