На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
60 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відміну запиту ціни пропозицій щодо закупівлі Стільці офісні (код ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них), за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 (далі — Порядок № 822). 2. Про оприлюднення інформації про відміну запиту ціни пропозицій в електронній системі закупівель. Під час розгляду першого питання порядку денного: Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-10-31-003455-a. Пунктом 65 Порядку № 822 встановлено, що замовник може відмінити запит ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю. Під час проведення запиту ціни пропозицій щодо Закупівлі переможець відбору відмовився від підписання договору про закупівлю, що підтверджується Листом Учасника від 06.11.2024 р. № 06/1 щодо підписання договору про закупівлю. У зв’язку з наявним фактом неукладення договору про закупівлю із переможцем відбору з вини останнього, потрібно прийняти рішення про дискваліфікацію Учасника ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ". Під час розгляду другого питання порядку денного: Частиною 2 пунктом 64 Порядку № 822 встановлено, що 64. Замовник відхиляє пропозицію переможця відбору, якщо постачальник: 2) письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених у запиті пропозицій постачальників;. Отже, потрібно прийняти рішення про оприлюднення інформації про відміну запиту ціни пропозицій щодо Закупівлі (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття цього рішення. ВИРІШИВ / ВИРІШИЛА: 1. Відмінити запит ціни пропозицій щодо Закупівлі відповідно до пункту 64 Порядку № 822. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення Учасника ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття цього рішення.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відміну запиту ціни пропозицій щодо закупівлі Стільці офісні (код ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них), за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 (далі — Порядок № 822). 2. Про оприлюднення інформації про відміну запиту ціни пропозицій в електронній системі закупівель. Під час розгляду першого питання порядку денного: Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-10-31-003455-a. Пунктом 65 Порядку № 822 встановлено, що замовник може відмінити запит ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю. Під час проведення запиту ціни пропозицій щодо Закупівлі переможець відбору відмовився від підписання договору про закупівлю, що підтверджується Листом Учасника від 06.11.2024 р. № 06/1 щодо підписання договору про закупівлю. У зв’язку з наявним фактом неукладення договору про закупівлю із переможцем відбору з вини останнього, потрібно прийняти рішення про дискваліфікацію Учасника ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ". Під час розгляду другого питання порядку денного: Частиною 2 пунктом 64 Порядку № 822 встановлено, що 64. Замовник відхиляє пропозицію переможця відбору, якщо постачальник: 2) письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених у запиті пропозицій постачальників;. Отже, потрібно прийняти рішення про оприлюднення інформації про відміну запиту ціни пропозицій щодо Закупівлі (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття цього рішення. ВИРІШИВ / ВИРІШИЛА: 1. Відмінити запит ціни пропозицій щодо Закупівлі відповідно до пункту 64 Порядку № 822. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення Учасника ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття цього рішення.
Код ЄДРПОУ | 3319305177 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ УСЕНКА, будинок 15, квартира 80 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерій Міщук |
Телефон | +380931144059 |
Ел. пошта | leroy17111990@gmail.com |
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-003455-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 60 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 5 листопада, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 6 листопада, 10:58 |
Стільці офісні60 штука Адреса поставки: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива,будинок 2 Строк: до 31.12.2024 11:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Профіль: Стільці офісні |
|
Наявність підлокітників | 1, |
---|---|
Бренд | MINIMALIST, NOWY STYL, РОКО ГРУП, AMF, YOUNG, УТП ГРУП, АНШАР ГРУП, СМФ ПРЕСТИЖ, ПРИМТЕКС ПЛЮС, INTARSIO, ПРЕМ'ЄРА, МЕБЛІ ТЕХНОСТИЛЬ, ГАМАЮНГРУП, АЛМАНТ, SIGNAL, ЛЕОНТЕК, РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ |
Матеріал каркасу | метал |
Матеріал оббивки сидіння | екошкіра (шкірозамінник), пластик, сітка, тканина, фанера |
Матеріал оббивки спинки | екошкіра (шкірозамінник), пластик, сітка, тканина, фанера |
Висота сидіння | 300 - 700, мм |
Наявність конференц-столика | 1, |
Тип ніжок | звичайні, полози |
Хромування | 1, |
Наявність спинки | 1, |
Тип оплати:
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20508841 |
Поштова адреса | 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива,будинок 2 |
Ім'я |
Паюніна Анастасія Віталіївна ( ) |
Телефон | +380612247968 |
Ел. пошта | zp.inter4@ukr.net |