На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 457 016.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Обсяги робіт та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-005639-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 листопада, 16:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 457 016.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 285.08 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 12 000.00 UAH |
Будівництво КТП-10/0,4 кВ та ЛЕП-10 кВ для тимчасового приєднання до електричних мереж електроустановок споживача за адресою: Черкаський р-н., Ротмістрівська ОТГ1 робота Адреса поставки: 20726, Україна, Черкаська область, с. Ротмістрівка Строк: до 28.02.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36785343 |
---|---|
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Кірова-73/1, оф. 309 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Нікітін Іван Вікторович |
Телефон | +380472540254 |
Ел. пошта | energolyuksmontazh@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-20 14:43:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 14:43:11
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Будівництво КТП-10/0,4 кВ та ЛЕП-10 кВ для тимчасового приєднання до електричних мереж електроустановок споживача за адресою: Черкаський р-н., Ротмістрівська ОТГ (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЛЮКСМОНТАЖ" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації та пунктів 1.5, 1.6, 1.7 Розділу I. «Загальні положення», тендерної документації передбачено: Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, фізична особа-підприємець персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Учасником у складі тендерної пропозиції не надано згоду на обробку персональних даних Павлюк Ганни Георгіївни, що адресовані Замовнику відкритих торгів та містять посилання на дану закупівлю. Персональні дані Павлюк Ганни Георгіївни вказані у Довіреності від 06.08.2024 року, який учасником завантажений в файлі (Довіреність Павлюк Г.Г. ОРИГІНАЛ.pdf). У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати згоду на обробку персональних даних Павлюк Ганни Георгіївни, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. 2. Відповідно до пункту 25 Додатку 4 до тендерної документації передбачено: Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації. Істотні умови договору про закупівлю, що будуть включені до нього: - предмет договору; - ціна Договору; - строк виконання робіт; - місце виконання робіт; - строк дії Договору. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажений файл «25. Згода з істотними умовами.pdf» в якому невірно вказана істотна умова – «строк дії Договору». У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації. Істотні умови договору про закупівлю, що будуть включені до нього: – предмет договору; – ціна Договору; – строк виконання робіт; – місце виконання робіт; - строк дії Договору. 3. Відповідно до вимог пункту 26 Додатку 4 до тендерної документації передбачено: Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (договір подається в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту; додатки до договору подаються в "pdf" форматі, а також у форматі "xls" або "xlsx") *. Учасником у складі тендерної пропозиції не завантажені додатки до договору у форматі "xls" або "xlsx". У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасник надає заповнені та підписані зі сторони учасника додатки до договору в "pdf" форматі, а також у форматі "xls" або "xlsx" до проекту договору про закупівлю згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції).
Розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника авансовим платежем наступним чином: - аванс у розмірі 70% від загальної суми договірної ціни перераховується Замовником на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання договору. Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкрити торги). Закупівля проводиться з врахуванням вимог положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281.
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться після прийняття Сторонами виконаних будівельних робіт (за формою № КБ-3, КБ-2в) та наданого Підрядником рахунку - фактури у термін до 30 робочих днів, з підписанням відповідних актів, шляхом банківського переказу грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, що зазначений у Договорі. Закупівля проводиться з врахуванням вимог положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22800735 |
Поштова адреса | 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
Ім'я |
Богдан ГОРДІЄНКО |
Телефон | +380472395343 |
Ел. пошта | b.hordiienko@cherkasyoblenergo.com |