На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
110 080.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-009805-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 15:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 110 080.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 листопада, 13:44 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 100.80 UAH з ПДВ |
---|
Процесор 3.8GHz AM48 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Сергія Єфремова, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Материнська плата A520M K V28 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Сергія Єфремова, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Модуль пам'яті DDR4 3200MHz 16GB Kit 2x8GB8 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Сергія Єфремова, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
SSD диск 240GB 2.5" SATA28 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Сергія Єфремова, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Блок живлення 450W8 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Сергія Єфремова, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Модуль пам'яті 8GB PC12800 DDR310 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Сергія Єфремова, будинок 25 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно з вимогами, наведеними в Додатку №5 до тендерної документації. Учасник у складі документів не надав порівняльну таблицю та не зазначив інформацію про виробника та модель запропонованого товару, країну походження, що передбачалось п.п. 2.1. п. 2 Додатку 5 до тендерної документації. Також, Учасник не надав гарантійний лист у складі своєї тендерної пропозиції, що товар буде доставлений та встановлений за адресою Замовника, як це передбачається пунктом 3 Додатку 5 до тендерної документації. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання учасником документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям замовника відповідно до статті 16 Закону та їх спосіб документального підтвердження згідно критеріїв, наведених у Додатку №2 до тендерної документації, а саме: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у вигляді довідки (на фірмовому бланку учасника), складена у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше двох) за період 2022-2024 рр. з аналогічним предметом закупівлі, що зазначений в даній тендерній документації. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - копії не менше двох договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії документів на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів зазначених в наданій Учасником довідці. Аналогічним вважається договір, за яким учасник виконав поставку товару за предметом закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання за 2022-2024 роки.». Учасник у складі документів надав тільки одну копію договору та видаткову накладну до нього (договір від 24.06.2024 №21-13, укладений зі Спеціалізованим водогосподарським комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд») за кодом ДК 021:2015: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання. Інші договори та видаткові накладні надані за кодом ДК 021:2015:30210000: Машини для обробки даних (апаратна частина) (договір від 11.07.2024 №409/24, укладений з Хмельницьким університетом управління та права імені Леоніда Юзькова та договір від 10.09.2024 №292, укладений з Військовою частиною А4240). Таким чином, ТОВ «Компаком» не виконано вимоги Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання заповненого учасником проекту Договору про закупівлю згідно з формою, наведеною в Додатку 4 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника. Але, учасником на виконання вимог тендерної документації надано проект договору не заповнений, а саме: - в преамбулі не заповнені дані Постачальника (назва, прізвище, ім’я, по-батькові особи, яка виступає від імені Постачальника та на підставі чого Постачальник здійснює свою діяльність); - в пункті 3.1. не вказана загальна вартість договору, а також в тому числі ПДВ; - не заповнений додаток 1 до проекту договору «Специфікація», а саме: - відсутня ціна за одиницю без ПДВ, ціна за одиницю з ПДВ, загальна вартість з ПДВ по кожному найменуванню предмета закупівлі; - загальна вартість без ПДВ, сума ПДВ, загальна вартість з ПДВ загалом; - прописом та числами не вказана загальна вартість товару, в тому числі ПДВ, що вказується під таблицею; - в пункті 13 проекту договору та додатку 1 до договору не заповнені реквізити Постачальника. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання Учасником копії витягу з ЄДРПОУ, але Учасником надано виписку з ЄДРПОУ замість витягу. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання копії витягу (повного) з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або копії витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), та інформацію у довільній формі щодо нарахування або не нарахування на запропонований товар ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства за підписом уповноваженою особи учасника та засвідченої печаткою Учасника. Учасником не надано довідку в довільній формі щодо нарахування або не нарахування на запропонований товар ПДВ. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на це, замовник має право відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі згідно з вимогами, наведеними в Додатку №5 до тендерної документації. Учасник у складі документів не надав порівняльну таблицю та не зазначив інформацію про виробника та модель запропонованого товару, країну походження, що передбачалось п.п. 2.1. п. 2 Додатку 5 до тендерної документації. Також, Учасник не надав гарантійний лист у складі своєї тендерної пропозиції, що товар буде доставлений та встановлений за адресою Замовника, як це передбачається пунктом 3 Додатку 5 до тендерної документації. Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання учасником документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям замовника відповідно до статті 16 Закону та їх спосіб документального підтвердження згідно критеріїв, наведених у Додатку №2 до тендерної документації, а саме: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у вигляді довідки (на фірмовому бланку учасника), складена у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше двох) за період 2022-2024 рр. з аналогічним предметом закупівлі, що зазначений в даній тендерній документації. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - копії не менше двох договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії документів на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів зазначених в наданій Учасником довідці. Аналогічним вважається договір, за яким учасник виконав поставку товару за предметом закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання за 2022-2024 роки.». Учасник у складі документів надав тільки одну копію договору та видаткову накладну до нього (договір від 24.06.2024 №21-13, укладений зі Спеціалізованим водогосподарським комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд») за кодом ДК 021:2015: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання. Інші договори та видаткові накладні надані за кодом ДК 021:2015:30210000: Машини для обробки даних (апаратна частина) (договір від 11.07.2024 №409/24, укладений з Хмельницьким університетом управління та права імені Леоніда Юзькова та договір від 10.09.2024 №292, укладений з Військовою частиною А4240). Таким чином, ТОВ «Компаком» не виконано вимоги Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання заповненого учасником проекту Договору про закупівлю згідно з формою, наведеною в Додатку 4 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника. Але, учасником на виконання вимог тендерної документації надано проект договору не заповнений, а саме: - в преамбулі не заповнені дані Постачальника (назва, прізвище, ім’я, по-батькові особи, яка виступає від імені Постачальника та на підставі чого Постачальник здійснює свою діяльність); - в пункті 3.1. не вказана загальна вартість договору, а також в тому числі ПДВ; - не заповнений додаток 1 до проекту договору «Специфікація», а саме: - відсутня ціна за одиницю без ПДВ, ціна за одиницю з ПДВ, загальна вартість з ПДВ по кожному найменуванню предмета закупівлі; - загальна вартість без ПДВ, сума ПДВ, загальна вартість з ПДВ загалом; - прописом та числами не вказана загальна вартість товару, в тому числі ПДВ, що вказується під таблицею; - в пункті 13 проекту договору та додатку 1 до договору не заповнені реквізити Постачальника. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання Учасником копії витягу з ЄДРПОУ, але Учасником надано виписку з ЄДРПОУ замість витягу. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання копії витягу (повного) з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), або копії витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку), та інформацію у довільній формі щодо нарахування або не нарахування на запропонований товар ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства за підписом уповноваженою особи учасника та засвідченої печаткою Учасника. Учасником не надано довідку в довільній формі щодо нарахування або не нарахування на запропонований товар ПДВ. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на це, замовник має право відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 45596933 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Миру, 49, приміщення 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Артем Михеев |
Телефон | 0671099388 |
Ел. пошта | artemkompakom@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2355900324 |
---|---|
Поштова адреса | 4900, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Мазепи, будинок 43, квартира 54 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ольга Чекасіна |
Телефон | 380986506863 |
Ел. пошта | Chekasinaoliafop@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-13 16:48:28
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-14 16:48:28
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ЧЕКАСІНА ОЛЬГА КАРЛІВНА у процедурі закупівлі № UA-2024-10-31-009805-a виявлено наступні невідповідності: Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації, передбачено надання заповненого учасником проекту Договору про закупівлю згідно з формою, наведеною в Додатку 4 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника. У заповненому Учасником проекті договору допущено наступні помилки: - зміст пункту 5.9. Розділу 5 викладено в іншій редакції, ніж це передбачено Додатком 4 до тендерної документації «Проект договору», а саме: «Разом з Товаром Постачальник надає товаросупровідні документи: видаткова накладна, паспорт, гарантійний талон, сертифікати відповідності (якості) та інші документи, передбачені чинним законодавством і умовами даного Договору. При відсутності одного із зазначених документів, а також у випадку їх неналежного оформлення або наявності розбіжностей у відомостях або даних, Замовник повинен письмово (в т.ч. засобами електронної пошти) попередити Постачальника протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту приймання Товару. У такому випадку Постачальник повинен протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту одержання такого письмового повідомлення надати Замовнику відповідні виправлені або відкориговані документи.». При цьому, пункт 5.9. проекту договору повинен бути викладений в наступній редакції: «Разом з Товаром Постачальник надає товаросупровідні документи: видаткова накладна, гарантійний талон та інші документи, передбачені чинним законодавством і умовами даного Договору. При відсутності одного із зазначених документів, а також у випадку їх неналежного оформлення або наявності розбіжностей у відомостях або даних, Замовник повинен письмово (в т.ч. засобами електронної пошти) попередити Постачальника протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту приймання Товару. У такому випадку Постачальник повинен протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту одержання такого письмового повідомлення надати Замовнику відповідні виправлені або відкориговані документи.»; - розділ 7 проекту договору передбачає 5 пунктів. Учасником в заповненому проекті договору додано пункт «Сервісне обслуговування здійснюється Постачальником за адресою/адресами:Сервісний центр ВФ «Сервіс» м. Дніпро. пр. Гагаріна (науки), буд 21, тел. 056-736-30-30. Графік роботи: пн-пт з 9:30 до 17:00», який не передбачено розділом 7 Додатку 4 до тендерної документації. Таким чином, Учаснику необхідно викласти Розділ 7 в наступній редакції: «7.1. Постачальник гарантує поставку Товару в комплектації, зазначеній у Специфікації (Додаток №1). 7.2. Гарантія на безперебійну роботу (функціонування) Товару, строк гарантії зазначається у гарантійних талонах на поставлений Товар. 7.3. Шкода, завдана внаслідок недоліків або дефекту Товару, відшкодовується Постачальником, відповідно до чинного законодавства. 7.4. Гарантійні зобов’язання Постачальника набувають чинності з моменту поставки Товару. 7.5. Замовник має право відмовитись від прийняття Товару у разі невідповідності його якості і комплектації.» Враховуючи вищевикладене, Учаснику необхідно внести відповідні корегування в п.5.9. Розділу 5 та Розділ 7 та викласти заповнений Проект договору в новій редакції.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00493675 |
Поштова адреса | 49009, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Сергія Єфремова, будинок 25 |
Ім'я |
Іванова Марина Андріївна |
Телефон | 380563710821 |
Ел. пошта | ddaeu_pfv@ukr.net |