На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-010761-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 листопада, 13:00 |
Дата останніх змін | 26 листопада, 17:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 495 575.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 листопада, 16:01 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 955.75 UAH з ПДВ |
---|
Папір ТМ Navigator А4 80 г/м2 (або еквівалент)2652 пачка Адреса поставки: 01051, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана, 8 Строк: до 10.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Папір ТМ Navigator А4 200 г/м2 (або еквівалент)5 пачка Адреса поставки: 01051, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана, 8 Строк: до 10.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Папір А3 80 г/м2 «ТМ Navigator» (або еквівалент)15 пачка Адреса поставки: 01051, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана, 8 Строк: до 10.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Папір А3 кольоровий 160 г/м2 250 арк. «ТМ Adagio» (або еквівалент)5 пачка Адреса поставки: 01014, Україна, м. Київ, Петра Болбочана, 8 Строк: до 10.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Папір А5 80 г/м2 500 арк.15 пачка Адреса поставки: 01051, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана, 8 Строк: до 10.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197630-1, Папір для друку |
Фотопапір глянц. 10*15 230 м/г2 500 арк. ТОВ «ВМ» (або еквівалент)15 пачка Адреса поставки: 01051, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Болбочана, 8 Строк: до 10.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30197642-8, Папір для фотокопіювання та ксерографії |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37921923 |
---|---|
Поштова адреса | 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ КОТЕЛЬНИКОВА будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Святослав Целуєв |
Телефон | +380672169889 |
Ел. пошта | sale25@officepro.com.ua |
Час публікації: 2024-11-13 16:41:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-14 16:41:55
Опис
В результаті перевірки встановлено, що учасник не надав у складі пропозиції скан - копії документів, які засвідчують якість товару, а саме: -висновки державної санітарно - епідеміологічної експертизи та сертифікат якості продукції на предмет закупівлі, , як це вимагається у додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У разі неусунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин відповідно до абзацу 5 підпункту 1) пункту 44 Особливостей шляхом прикріплення відповідних документів через електронну систему закупівель пропозицію учасника буде відхилено. ВИРІШИВ: 1) За результатами розгляду на відповідність вимогам, визначеним у тендерній документації, тендерну пропозицію ТОВ «Офіс-Кит» повідомити учасника про невідповідність. 2) Запропонувати учаснику виправити зазначену невідповідність шляхом прикріплення в електронну систему закупівель скан - копії документів, які засвідчують якість товару, а саме: -висновки державної санітарно - епідеміологічної експертизи та сертифікат якості продукції на предмет закупівлі протягом 24 годин після публікації повідомлення про виявлені невідповідності відповідно до чинного законодавства.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | corptender2@ukrpap.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38295925 |
---|---|
Поштова адреса | 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СТАРОПОРТОФРАНКІВСЬКА, будинок 117 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Татьяна Чернишенко |
Телефон | +380509052388 |
Ел. пошта | op5@klyaksa.biz |
Оплата проводиться згідно з рахунком Продавця протягом 10 (десяти) календарних днів після поставки Товару, оформлення видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати за Товар вважається дата списання грошових коштів з рахунка Покупця на користь Продавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління державної охорони України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00037478 |
Поштова адреса | 01024, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богомольця, 8 |
Ім'я |
Олена Березюк |
Телефон | +380442262345 |
Ел. пошта | berezuk@do.gov.ua |