На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 539 377.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-010981-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 14:46 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 539 377.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 20 листопада, 14:02 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 15 393.77 UAH з ПДВ |
---|
Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої школи I ступеню по вул. Петлюри Симона (Черняховського), 17-Б в м. Бровари Київської області. Коригування»: 71520000 - 9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника1 робота Адреса поставки: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Петлюри Симона, 17 Б Строк: до 31.12.2025 16:28 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71520000-9, Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Код ЄДРПОУ | 35691621 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, м.Київ, БУЛЬВАР ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віолетта Бажан |
Телефон | +380442816061 |
Ел. пошта | atevka@i.ua |
Час публікації: 2024-11-25 10:06:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-26 10:06:45
Опис
Вимога про усунення невідповідностей. При поданні тендерної пропозиції Учасником не враховані внесені Замовником зміни до тендерної документації від 14.11.2024 року. 1). Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник документально не підтвердив наявність досвіду виконання аналогічних⃰ договорів. ⃰ Відповідний досвід роботи: не менше двох договорів на здійснення технічного нагляду нового будівництва закладів освіти класу наслідків (відповідальності) СС3. 1.2. Учасник документально не підтвердив наявність власного чи орендованого обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. 1.3. Учасник не надав Сертифікат на систему управління якістю про відповідність учасника вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» разом із звітом. 2). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. В пункті 1.2. Додатку 1 до тендерної документації встановлено критерій про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - пункт 1.2.1. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції інформаційної довідки за Формою 2 та скан- копіями підтвердних документів, зазначених у підпунктах 1.2.2. та 1.2.3. ⃰ Відповідний досвід роботи: не менше двох договорів на здійснення технічного нагляду нового будівництва закладів освіти класу наслідків (відповідальності) СС3 2.2. В пункті 1.3. Додатку 1 до тендерної документації встановлено критерій про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що в свою чергу необхідно підтвердити наступним документами: - пункт 1.3.1. Довідка, складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, про наявність власного чи орендованого обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність в учасника відкаліброваного лазерного нівеліра та нівелірної рейки (або лінійка). На підтвердження інформації надати скан - копію сертифікату калібрування (повірки) на зазначене обладнання. 2.3. Пункт 3.8. Додатку 1 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) з документальним підтвердженням» учаснику необхідно надати Сертифікат на систему управління якістю про відповідність учасника вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» разом із звітом. 3). Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документально підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до вимог п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Документально підтвердити наявність в учасника власного чи орендованого обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до вимог п. 1.3. Додатку 1 до тендерної документації. 3.3. Надати скан - копію Сертифікату на систему управління якістю про відповідність учасника вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» разом із звітом (п. 3.8 Додатку 1 до тендерної документації).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35829997 |
---|---|
Поштова адреса | 01025, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Велика Житомирська, 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Рубан |
Телефон | +380983163767,+380978169537 |
Ел. пошта | marinarabota1@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41294371 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, вулиця Зоологічна, будинок 4а, офіс 139 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Низовець Іван Анатолійович |
Телефон | 380973609226 |
Ел. пошта | megabudexpert@ua.fm |
Розрахунки за виконані роботи здійснюються відповідно до актів приймання-передачі виконаних робіт технічного нагляду за відповідний період, після візування Виконавцем актів виконаних Підрядником робіт за формою КБ-2в.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26146617 |
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, місто Бровари, вул. Героїв України, 15 |
Ім'я |
Карпенко Валентина Степанівна (Karpenko Valentyna Stepanovna) |
Телефон | +380459472202 |
Ел. пошта | brovaru-ugkg@meta.ua |