На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 846 734.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-011865-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 25 листопада, 13:29 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 846 734.40 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 19 233.67 UAH з ПДВ |
---|
Капітальний ремонт теплової мережі по вул. Калнишевського в м. Ромни Сумської області1 робота Адреса поставки: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, ВУЛИЦЯ АПТЕКАРСЬКА, будинок 19 Строк: до 27.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45233307 |
---|---|
Поштова адреса | 03057, Україна, Київська область, Київ, Україна, 03057, місто Київ, пр.Лобановського Валерія, будинок 123, офіс 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Денис КОЛОСОВСЬКИЙ |
Телефон | 380682300250 |
Ел. пошта | derbau@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-20 17:16:14
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 17:16:14
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕР БАУ" були виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих у складі цієї пропозиції, а саме: 1. Згідно з пунктом 2 Додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою 2 Додатку 4, а також до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/ субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). На підтвердження даної вимоги Замовника Учасником було надано Довідку №211 від 11 листопада 2024 року про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також цивільно-правові договора (файл «Договори з працівниками.pdf») та НАКАЗИ «Про прийняття на роботу» (файл Накази на штатних працівників.pdf) щодо кожного з працівників, зазначених у наданій Довідці. Замовником було виявлено невідповідність у поданій інформації, що міститься у вищезазначених документах, зокрема, щодо Борт Ю.Р. – начальника відділу кадрів (номер та дата Наказу «Про прийняття на роботу» не відповідає, вказаним у Довідці) та щодо Вовка А.М. – інженера з охорони праці (дата цивільно-правового договору № 85/1 не відповідає даті, вказаній у довідці). 2. На вимогу пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, та інші відомості стосовно аналогічного/них договору/ів, вказаного/их у довідці (не менше одного договору). На підтвердження у складі тендерної пропозиції Учасником було надано Довідку № 212 від 11 листопада 2024 року «Про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», але без зазначення контактних телефонів організації (замовника), вказаної у наданій Довідці. 3. Відповідно до пункту 21 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Завірену копію дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованих в Управлінні Держпраці. Перелік видів робіт підвищеної небезпеки: - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. Учасника не надав у складі тендерної пропозиції документи на підтвердження даної вимоги. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати у строк, визначений Особливостями, вищевказані документи та інформацію, що підлягають виправленню.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03352981 |
Поштова адреса | 42000, Україна, Сумська область, Ромни, ВУЛИЦЯ АПТЕКАРСЬКА, будинок 19 |
Ім'я |
Лимар Юлія Петрівна |
Телефон | 385448542868 |
Ел. пошта | zhkg@romny-vk.gov.ua |