На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
990 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
16 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 16 листопада, 00:00
Опис
Після оголошення процедури закупівлі виявлено, що у річному плані закупівель неправильно зазначено назву предмета закупівлі. Однак, після оголошення процедури закупівлі можливість редагування запису в річному плані закупівель відсутня. Відповідно до статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Таким чином, невідповідність оголошення про проведення процедури закупівлі річному плану закупівлі є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Усунути порушення шляхом внесення змін до річного плану закупівель неможливо.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-005199-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 16 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 990 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 950.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги завідувачів господарством)4392 година Адреса поставки: 44501, Україна, Волинська область, м. Камінь-Каширський, вул. Магдебурзького права, 1а Строк: до 31.12.2025 11:47 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79621000-3, Послуги із забезпечення офісним персоналом |
Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги завідувачів господарством)4392 година Адреса поставки: 45500, Україна, Волинська область, селище Локачі, вул. Володимирська, 22 Строк: до 31.12.2025 11:47 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79621000-3, Послуги із забезпечення офісним персоналом |
Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги завідувачів господарством)4392 година Адреса поставки: 44201, Україна, Волинська область, селище Любешів, вул. Свободи,8 Строк: до 31.12.2025 11:47 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79621000-3, Послуги із забезпечення офісним персоналом |
Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги завідувачів господарством)4392 година Адреса поставки: 44601, Україна, Волинська область, селище Маневичі, вул.100 річчя Маневич,34 Строк: до 31.12.2025 11:47 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79621000-3, Послуги із забезпечення офісним персоналом |
Послуги із забезпечення персоналом, у тому числі тимчасовим (Послуги завідувачів господарством)4392 година Адреса поставки: 44101, Україна, Волинська область, селище Ратне, вул. Б.Хмельницького,98 Строк: до 31.12.2025 11:47 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79621000-3, Послуги із забезпечення офісним персоналом |
Оплата здійснюється щомісячно протягом 15 робочих днів після підписання сторонами акта наданих послуг згідно з наданим рахунком
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13358826 |
Поштова адреса | 43027, Україна, Волинська область, місто Луцьк, Київський майдан, 6 |
Ім'я |
Яринюк Роман Миколайович ( ) |
Телефон | +380332281035 |
Ел. пошта | gu@vl.pfu.gov.ua |