На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
700 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-06-009946-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 15:31 |
Очікувана вартість закупівлі | 700 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 листопада, 12:12 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Подарункові кондитерські набори до Дня святого Миколая, Різдвяних та Новорічних свят – ДК 021:2015: 15842000-22800 набір Адреса поставки: 67663, Україна, Одеська область, с. Усатове, Одеський район, Пров. Урядовий, 63 Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15840000-8, Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40876792 |
---|---|
Поштова адреса | 49081, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ БЕРДЯНСЬКА, будинок 3А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вячеслав Подгорный |
Телефон | +380675630057 |
Ел. пошта | podgor1976@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-19 15:43:59
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 15:43:59
Опис
Під час розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» (код ЄДРПОУ 40876792) на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Додаток 2 Тех спец.pdf» в якому міститься додаток №2 до тендерної документації – «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ)». Під час вивчення наданого документа встановлено, що наданий додаток №2 до тендерної пропозиції оформлено не у відповідності до вимог затвердженої тендерної документації, а саме не на фірмовому бланку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації - Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Умовами пункту 6 розділу І «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку №2), та інші відомості що передбачено тендерною документацією. Положення пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначають, що документи, що складаються (готуються) безпосередньо учасником (окрім додатку №3 до тендерної документації), повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, а саме: складаються на фірмовому бланку учасника (у разі його наявності) за власноручним підписом посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, мають печатку (у разі застосування). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку №2), та інші відомості що передбачено тендерною документацією з урахуванням вищезазначеної інформації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Документи.pdf» в якому міститься довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів) (Вих. № б/н від 12.11.2024р) з інформацією про те, що ТОВ «Майстерня солодких подарунків» має досвід виконання аналогічних договорів та перелічено наступних Замовників: Управління освіти Шосткинської міської ради щодо поставки Новорічні дитячі подарунки (солодощі) (ДК 021:2015 - 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби); Відділ культури, молоді та спорту Чорнобаївської селищної ради щодо поставки Новорічні подарункові набори (ДК 021:2015 - 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби) та Усатівська сільська рада Одеського району Одеської області щодо поставки Подарункові кондитерські набори до Дня святого Миколая – ДК 021:2015: 15842000-2 (ДК 021:2015 - 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби). Під час вивчення наданих документів в складі тендерної пропозицї Учасником не надано копії договорів з додатками, зазначених у довідці (Вих. № б/н від 12.11.2024р), не надано позитивних листів-відгуків про виконання аналогічного договору, зазначених у довідці, завірений печаткою Замовника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації - Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Умовами пункту 1 розділу І «Кваліфікаційні критерії до Учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено, що з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в складі тендерної пропозиції учасником надається п.1.1 Довідка довільної форми про виконання аналогічного* договору (не менше двох);1.2. Для підтвердження інформації учасник повинен надати:п.1.2.1. Копії договору з додатками, зазначеного у довідці;п.1.2.2.Позитивний лист-відгук про виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, завірений печаткою Замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії договорів з додатками, зазначених у довідці (Вих. № б/н від 12.11.2024р), надати позитивні листи-відгуки про виконання аналогічного договору, зазначених у довідці, завірений печаткою Замовника. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Документи.pdf» в якому міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. № б/н від 12.11.2024р.) з інформацію про наступних працівників: Підгорний Вячеслав Олександрович; Ковальов Владислав Олександрович та Ковальов Олександр Вікторович. Крім того, Товариство з обмеженою відповідальністю «Майстерня солодких подарунків» повідомляє про наявність таких працівників як: водії, експедитори, вантажники тощо. Під час вивчення наданого документа встановлено, що надана довідка не містить інформації саме про водія, експедитора, вантажника. В складі тендерної пропозиції Учасником не надано документи про працевлаштування працівників та зазначає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю (із обов’язковим зазначенням повністю П.І.Б.). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації - Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Умовами пункту 2 розділу І «Кваліфікаційні критерії до Учасника відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено, що з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». *Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність таких працівників як: водії, експедитори, вантажники. Довідка за формою таблиці № 2, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, Учасник надає до довідки документи про працевлаштування працівників та зазначає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю (із обов’язковим зазначенням повністю П.І.Б.). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». *Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність таких працівників як: водії, експедитори, вантажники. Довідка за формою таблиці № 2, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, Учасник надає до довідки документи про працевлаштування працівників та зазначає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору про закупівлю (із обов’язковим зазначенням повністю П.І.Б.). Враховуючи викладене уповноважена особа Усатівської сільської ради Одеського району Одеської області на підставі пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45122822 |
---|---|
Поштова адреса | 21011, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, місто Вінниця, вулиця Гонти, будинок 96А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ВІкторія Петрова |
Телефон | +380977834529 |
Ел. пошта | freeland2023@ukr.net |
Замовник зобов’язується оплатити вартість товару після поставки товару згідно виставлених Постачальником накладних. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 45 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата товарів, робіт та послуг здійснюється на підставі документів, що підтверджують факт їх отримання та виконання. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УСАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04377888 |
Поштова адреса | 67663, Україна, Одеська область, с. Усатове, пров. Урядовий, будинок 63 |
Ім'я |
Юлія Ігорівна Стельмах |
Телефон | +380968356035 |
Ел. пошта | sofiandyul.com@gmail.com |