На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня надання Постачальником видаткової накладної або підписання акту приймання-передачі Товару. Оплата Покупцем за цим Договором проводиться після отримання товарів на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупцю, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31 грудня 2024року. Поставка Товару здійснюється на підставі заявки на поставку Товару, що надсилається Постачальнику Покупцем в письмовій формі або у вигляді повідомлення на вказану Постачальником адресу електронної пошти, та мають містити найменування Товару, кількість, ціну, строк поставки та інші важливі для Сторін умови поставки Товару. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку не пізніше 3 робочих днів з дня отримання заявки.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43988582 |
---|---|
Поштова адреса | 08132, Україна, Київська область, Вишневе, вул. Київська, 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Волощенко Євгенія Олегівна |
Телефон | 380678814178 |
Ел. пошта | sales1@vd.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3219506450 |
---|---|
Поштова адреса | 61024, Україна, Харківська область, Харків, ПУШКІНСЬКИЙ В'ЇЗД, будинок 8, квартира 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Зубар |
Телефон | +380674200372 |
Ел. пошта | zubar2302@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2659817946 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кримова Інна |
Телефон | 380689783869 |
Ел. пошта | KRIMOVA2000@GMAIL.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-08-005671-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 3 500.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 13 листопада, 13:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 листопада, 13:44 |
Пробірка типу Eppendorf, 1,5 мл 13х40мм з поліпропілену, з пласкою кришкою з застібкою, стирильна, без поля для нотаток, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини5000 штука Адреса поставки: 01220 , Україна, Київська область, Київ, 01220, м.Київ, ВУЛИЦЯ БАНКОВА, будинок 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Профіль: Пробірка типу Eppendorf, 1,5 мл 13х40мм з поліпропілену, з пласкою кришкою з застібкою, стирильна, без поля для нотаток, вільні від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини |
|
Наявність кришки | Так |
---|---|
Наявність градуювання | Так |
Наявність поля для нотаток | |
Наявність застібки | Так |
Стерильність | Так |
Вільно від ДНКаз, РНКаз, ДНК людини | |
Форма кришки | Пласка |
Матеріал пробірки | Поліпропілен |
Діаметр пробірки, мм | 13 |
Довжина пробірки, мм | 40 |
Об'єм, мл | 1.5 |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня надання Постачальником видаткової накладної або підписання акту приймання-передачі Товару. Оплата Покупцем за цим Договором проводиться після отримання товарів на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупцю, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31 грудня 2024року.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛІКЛІНІКА №2" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01981767 |
Поштова адреса | 01220 , Україна, Київська область, Київ, 01220, м.Київ, ВУЛИЦЯ БАНКОВА, будинок 9 |
Ім'я |
Жижкевич Руслана Анатоліївна |
Телефон | 380442858179 |
Ел. пошта | TENDERPOLDUS2@UKR.NET |