На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-08-011141-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 листопада, 08:00 |
Дата останніх змін | 22 листопада, 11:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 300 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Поточний ремонт каналізаційних мереж в будівлі навчального корпусу за адресою: м.Київ, вул Бастіонна 9, з розробленням проектної документації1 послуга Адреса поставки: 01014, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Бастіонна, буд.9 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45232420-2, Каналізаційні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43494005 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, місто Київ, ПРОСПЕКТ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юлія Євгенівна |
Телефон | +380983702052 |
Ел. пошта | tendergidrogrupp@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-21 17:27:05
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-22 17:27:05
Опис
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. на виконання вимог п.п.10.1 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Проте в довідці відсутня інформація про наявність технологій, зокрема ліцензійного програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу для розробки кошторисної документації та розрахунків договірних цін (із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі він (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене*)). 2. на виконання вимог п.п.10.2 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявності складських приміщень надано договір №100 від 01.06.2022р. та додаткові угоди №1-3. Проте до договору №100 від 01.06.2022р. не надано додаток №1-В та додаток №2 3. на виконання вимог п.п.10.2 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявності офісу надано договір №13/Д від 16.05.2022р. та додаткові угоди №1/99 та 3/98. Проте до договору №13/Д від 16.05.2022р. не надано додаток №2-А, додаток №2-Б, додаток №2-В, додаток №3, додаток №4-А, додаток №4-Б. 4. на виконання вимог п.п.10.2 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявності програмного комплексу АВК-5 надано договір №02/1208-1 від 10.06.2024р.. Проте до договору не надано Акту приймання-передачі наданих послуг. 5. на виконання вимог п.п.11.1 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації в довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, щодо працівника Бортнік Артема Сергійовича не вказано інформації про взаємовідносини з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює в учасника за суміщенням) за посадою «виконроб». Тобто учасником не підтверджено наявність не менше 1-го виконавця робіт (або виконроба), який повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи або за сумісництвом або за суміщенням 6. на виконання вимог п.п.11.2 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації щодо працівника Бортнік Артема Сергійовича не надано документа, який підтверджує трудові відносини працівника з Учасником щодо посади «виконроба» 7. на виконання вимог п.п.12.2 п. 12 Додатку 4 до тендерної документації до наданого аналогічного договору №160 від 20.06.2024р. надано один акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в). Проте не надано до нього довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма КБ-3)) 8. на виконання вимог п. 13 Додатку 4 до тендерної документації надано інформацію про відповідність запропонованих учасником послуг технічним, якісним і кількісним вимогам предмету закупівлі. Проте, всупереч вимогам п.п.1.3 п.1 розділу 3 тендерної документації документи не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів (або ПІБ)), а також відбиток печатки учасника (у разі використання печатки) та не надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. п.п.10.1 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації. 2. п.п.10.2 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації 3. п.п.10.2 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації. 4. п.п.10.2 п. 10 Додатку 4 до тендерної документації. 5. п.п.11.1 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації 6. п.п.11.2 п. 11 Додатку 4 до тендерної документації 7. п.п.12.2 п. 12 Додатку 4 до тендерної документації 8. п.п.1.3 п.1 розділу 3 тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Надати виправлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій вказати інформацію про наявність технологій, зокрема ліцензійного програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу для розробки кошторисної документації та розрахунків договірних цін (із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі він (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене*)). 2. Надати до договору №100 від 01.06.2022р. додаток №1-В та додаток №2 3. Надати до договору №13/Д від 16.05.2022р. додаток №2-А, додаток №2-Б, додаток №2-В, додаток №3, додаток №4-А, додаток №4-Б. 4. Надати до договору №02/1208-1 від 10.06.2024р.. Акт приймання-передачі наданих послуг. 5. Надати виправлену довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, щодо працівника Бортнік Артема Сергійовича та зазначити інформацію про взаємовідносини з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює в учасника за суміщенням) за посадою «виконроб». 6. Надати щодо працівника Бортнік Артема Сергійовича документ, який підтверджує трудові відносини працівника з Учасником щодо посади «виконроба». 7. Надати до наданого аналогічного договору №160 від 20.06.2024р. принаймні одну довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма КБ-3) 8. Надати інформацію про відповідність запропонованих учасником послуг технічним, якісним і кількісним вимогам предмету закупівлі завірену у спосіб визначений п.п.1.3 п.1 розділу 3 тендерної документації
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж цивільного будівництва" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37308938 |
Поштова адреса | 03040, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. МАРИЧАНСЬКА, буд. 4 |
Ім'я |
Наталя Сушко |
Телефон | +380442571105 |
Ел. пошта | natali.22.kim@gmail.com |