На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 131 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-09-000513-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 19:06 |
Очікувана вартість закупівлі | 25 131 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 19 листопада, 13:27 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 125 655.00 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт системи збору та відведення фільтрату для забезпечення безперебійного функціонування полігону твердих побутових відходів в с. Брище Луцького району Волинської області1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45110000-1, Руйнування та знесення будівель і земляні роботи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відповідно до абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 37131764 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександрександр Криворучко |
Телефон | 380951722038 |
Ел. пошта | pp.ivc.vektor@gmail.com |
Згідно довідки
Час публікації: 2024-11-19 18:49:20
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 18:49:20
Опис
Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час аналізу тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" було виявлені наступні невідповідності: - сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату, що підтверджує наявність функціонуючої системи екологічного менеджменту, яка відповідає стандарту ISO 14001:2015 “Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування” (ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування”, IDT) не містить інформації про надання послуг з організації будівництва будівель. Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації У складі тендерної пропозиції учасником надається: сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату, що підтверджує наявність функціонуючої системи екологічного менеджменту, яка відповідає стандарту ISO 14001:2015 “Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування” (ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування”, IDT), що виданий на ім’я учасника. В сертифікаті мають бути зазначені види відповідних будівельних робіт, зокрема але не виключно: будівництво житлових і нежитлових будівель, будівництво інших споруд, інші будівельно-монтажні роботи, надання послуг з організації будівництва будівель. Учаснику потрібно надати сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату, що підтверджує наявність функціонуючої системи екологічного менеджменту, яка відповідає стандарту ISO 14001:2015 “Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування” (ДСТУ ISO 14001:2015 “Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування”, IDT) з інформацією про надання послуг з організації будівництва будівель. - не надано відповідний підтверджуючий документ щодо органу сертифікації, який акредитований/нотифікований в установленому порядку та яким видано сертифікат, що підтверджує наявність функціонуючої системи екологічного менеджменту, яка відповідає стандарту ISO 14001:2015. Відповідно до п. 6 Розділу 3 тендерної документації сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, який акредитований/нотифікований в установленому порядку із наданням відповідного підтверджуючого документу. Учаснику потрібно надати відповідний підтверджуючий документ щодо органу сертифікації, який акредитований/нотифікований в установленому порядку та яким видано сертифікат, що підтверджує наявність функціонуючої системи екологічного менеджменту, яка відповідає стандарту ISO 14001:2015. - не надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності учасника. Відповідно до п.п. 2.1 п. 1 Додатку 2 до тендерної документації На підтвердження відомостей зазначених у довідці учасник повинен надати: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності учасника. Учаснику потрібно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності учасника. - не надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів з усіма додатками за наявності (в т. ч. додаткові угоди до них) (не менше одного договору) – вибірково; до договорів додаються копії актів виконаних робіт, не надано сканкопію відгуку від замовника згідно аналогічного договору, в якому повинно бути посилання на дату на номер аналогічного договору, інформацію про виконання договору у повному обсязі, відомості про якість виконання, терміни, відсутність щодо учасника претензій та судових позовів стосовно невиконання або неналежного виконання умов договору. Відповідно до п.п. 1 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації надається довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів з усіма додатками за наявності (в т. ч. додаткові угоди до них) (не менше одного договору) – вибірково; до договорів додаються копії актів виконаних робіт (для підтвердження їх виконання) за нижченаведеним зразком. * під терміном аналогічні договори мається на увазі договір, який аналогічний за предметом закупівлі та відповідає технічній специфікації замовника згідно з додатком 3 до тендерної документації, а саме: договори з виконання робіт на полігонах твердих побутових відходів класу наслідків не нижче СС2, виконаний(ні) на момент подання пропозиції, сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів в обсязі 100% основних/основного обє’мів/об’єму. Під основними об’ємами розуміються основні види робіт (визначених Замовником в тендерній документації) в обсягах не менше, ніж: розробка ґрунту – не менше 18 000,00 м3 перевезення ґрунтів/відходів/сміття – не менше 7 000,00 т ущільнення ґрунту – не менше 2300,00 м3 планування укосів/площ – не менше 25 000 м2 (підтверджується актами виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3) у зазначеному обсязі) У разі подання учасником більше 1 аналогічного договору, замовник не розглядає інші аналогічні договори за наявності 1 аналогічного договору, який відповідає вимогам Тендерної документації. На підтвердження виконання аналогічного договору надати сканкопію відгуку від замовника згідно аналогічного договору, в якому повинно бути посилання на дату на номер аналогічного договору, інформацію про виконання договору у повному обсязі, відомості про якість виконання, терміни, відсутність щодо учасника претензій та судових позовів стосовно невиконання або неналежного виконання умов договору. Учаснику потрібно надати заповнену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів з усіма додатками за наявності (в т. ч. додаткові угоди до них) (не менше одного договору), до договорів додаються копії актів виконаних робіт, надати сканкопію відгуку від замовника оформленого відповідно до вимог п. 1 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації. - не заповнено телефон субпідрядника згідно Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до п. 6 Додатку 10 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції Довідка, за формою згідно Додатку 4 до тендерної документації, з переліком субпідрядних організацій які будуть залучені в об’ємі не менш 20% вартості договору (у разі залучення субпідрядних організацій). Учаснику потрібно надати Додатку 4 до тендерної документації із зазначенням телефону субпідрядника. - не надано Інформаційну довідку наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників з кількістю водіїв/операторів/машиністів – не менше 5 осіб з відповідними скан-копіями наказів про призначення на посаду та/або скан-копіями трудових книжок (чи витягів з них) та/або скан-копіями цивільно-правових угод, укладених як мінімум на строк виконання робіт. Відповідно до п.п. 2.1 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації Інформаційна довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ, посади працівників, які будуть задіяні для виконання робіт), а саме: Інженерно-технічні працівники: 1) головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації – не менше 1 особи; 2) начальник дільниці/виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції – не менше 1 особи; 3) інженер з охорони праці – не менше 1 особи; Робітники: 1) водії/оператори/машиністи – не менше 5 осіб. Наявність працівників в достатній кількості та зазначених в довідці підтверджується скан-копіями наказів про призначення на посаду та/або скан-копіями трудових книжок (чи витягів з них) та/або скан-копіями цивільно-правових угод, укладених як мінімум на строк виконання робіт. Учаснику потрібно надати Інформаційну довідку наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників з кількістю водіїв/операторів/машиністів – не менше 5 осіб з відповідними скан-копіями наказів про призначення на посаду та/або скан-копіями трудових книжок (чи витягів з них) та/або скан-копіями цивільно-правових угод, укладених як мінімум на строк виконання робіт. - не надано для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці – чинний сертифікат виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. Відповідно до п.п. 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження кваліфікації працівників надати: 1) на інженера з охорони праці – чинний сертифікат виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. Учаснику потрібно надати для інженера з охорони праці – чинний сертифікат виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату. - невідповідність наданої довідки про наявність обладнання до розрахунків, в яких зазначено використання апаратів для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм,потужність 3,7 кВт (працює від пересувної електростанції), пересувної електростанції (для роботи електрообладнання), верстатів свердлильних, екскаваторів-дреноукладальників, потужністю 118 кВт [160 к.с.], електростанцій пересувних, потужність 4 кВт, котків дорожніх причіпних кулачкових, маса 8 т, котків дорожніх самохідних вібраційних (гладковальцеві, маса 8 т),котків дорожніх самохідних вібраційних (гладковальцеві, маса 13 т), кранів на автомобільному ходу(вантажопідйомність 6,3 т), машин поливально-мийних (місткість 6000 л), перетворювачів зварювальних з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, прес-ножиць комбінованих, апарата для газового зварювання і різання, дрилі електричні, машини шліфувальні електричні, насос гідравлічний ручний, термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг, трамбівки пневматичні при роботі від компресора. Довідка про наявність обладнання не відповідає наданим розрахункам, що унеможливлює виконання робіт в повному обсязі відповідно до додатку 3 до тендерної документації. - банківська гарантія оформлена не у відповідності до п. 2 та п. 3 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Відповідно до п. 2 та п. 3 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції2.1. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. 2.2. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. 2.3. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. 2.4. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897), про що повинно зазначатись в тексті гарантії. 2.5. У складі пропозиції надається копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. 2.6. Розмір забезпечення тендерної пропозиції не перевищує 3 % від очікуваної вартості закупівлі і складає 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності на наступний день після її надання. 2.7. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). 2.8. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов та за вказаними у такій вимозі платіжними реквізитами для перерахування суми, що вимагається до сплати; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. 2.9.Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС", ЄДРПОУ 30659101, р/р UA733033980000000260053012342 в ф-я Волинське ОУ АТ «ОЩАДБАНК» м. Луцьк. 2.10. При оформленні гарантії фінансовим установам необхідно вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис ("М.Е.Doc", "ІІТ Користувач ЦСК-1", або інші.), вказати метод перевіряння справжності гарантії, а також зазначити реквізити документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених п. 3.2. Розділу 3 тендерної документації, про що учасник надає лист від банку-гаранта з підтвердженням повернення забезпечення тендерної пропозиції в строк та за умов, наведених вище. Учаснику потрібно надати банківську гарантію оформлену у відповідності до п. 2 та п. 3 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. На виконання вимог п. 43 Особливостей просимо усунути вищенаведені невідповідності.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35876701 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, Київська область, Київ, бул. Лесі Українки, 26Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Палик Михайло Миколайович |
Телефон | 38044300253 |
Ел. пошта | BUDMONTAGSERVIS1@GMAIL.COM |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30659101 |
Поштова адреса | 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, Дубнівська, 64 |
Ім'я |
Назарук Іванна Nazaruk |
Телефон | 380633918344 |
Ел. пошта | Lskap@ukr.net |