На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
660 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Період аукціону
Опис закупівлі: Відповідно до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік від 18.10.2024. Орган соціального страхування- Пенсійний фонд України. Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-11-008081-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 660 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 6 604.00 UAH з ПДВ |
Аукціон | Переглянути |
Початок аукціону | 25 листопада, 11:25 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Канцелярське та письмове приладдя1790 пачка Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, підвал Строк: до 15.12.2024 13:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Канцелярське та письмове приладдя100 блок Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, підвал Строк: до 15.12.2024 13:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Канцелярське та письмове приладдя352 паковання Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, підвал Строк: до 15.12.2024 13:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Канцелярське та письмове приладдя12199 штука Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, підвал Строк: до 15.12.2024 13:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Папір офісний для друку формату А4 500 аркушів2000 пачка Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, за місцем розташування структурних підрозділів головного управління, викладені в Додатку 2 до тендерної документації Строк: до 15.12.2024 13:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Конверт поштовий немаркований С48800 штука Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, за місцем розташування структурних підрозділів головного управління, викладені в Додатку 2 до тендерної документації Строк: до 15.12.2024 13:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Конверт поштовий немаркований С58300 штука Адреса поставки: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 3 поверх Строк: до 15.12.2024 13:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Поставка товару здійснюється протягом строку дії договору поетапно, партіями, оформленими на підставі замовлень Замовника за юридичним адресом Головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області та місцем знаходження його структурних підрозділів. Строк поставки – не пізніше 2 (двох) календарних днів з дати замовлення товару. Товар має бути належно упакованим під час транспортування його до місця поставки. Поставка товару здійснюється шляхом надання товару Постачальником на адресу Замовника з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування до місця поставки. У разі виявлення Замовником під час прийомки від Постачальника товару як такого, що не відповідає заявці або супровідним документам, відсутність необхідних документів або їх неналежне оформлення, Постачальник зобов’язаний провести заміну.
Тип оплати:
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14099344 |
Поштова адреса | 61022, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх |
Ім'я |
Думітро Вікторія Олексіївна ( ) |
Телефон | +380577062545 |
Ел. пошта | zakupivli@kh.pfu.gov.ua |