На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
538 697.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-11-010837-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 01:00 |
Дата останніх змін | 22 листопада, 18:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 538 697.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 693.49 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт насосної станції системи внутрішнього протипожежного водопостачання у будівлі: Комунальне некомерційне підприємство «5-а міська клінічна поліклініка м.Львова», м. Львів, вул. Виговського, 32»1 послуга Адреса поставки: 79022, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. І. Виговського, 32 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2588501929 |
---|---|
Поштова адреса | 79020, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Павла Чубинського будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Ковальчик |
Телефон | +380979205423 |
Ел. пошта | 1970kivirina@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-21 14:38:03
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-22 14:38:03
Опис
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно вимог п. 12 Додатку № 1 тендерної документації учасником надається інформація про субпідрядника / співвиконавця. Інформація про повне найменування, ЄДРПОУ, місцезнаходження та види робіт/послуг які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, орієнтовна вартість робіт/послуг субпідрядника/ співвиконавця у відсотках до ціни тендерної пропозиції щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформація у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця, або залучення в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. До зазначеної довідки додаються копії відповідних для виконання субпiдрядником /співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. * У разі, якщо даний вид робіт/послуг не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у пункті 47 Особливостей. В складі тендерної пропозиції подано довідку 15.11.2024 р. №34 в якій вказано, що ФОП Ковальчик Ірина Володимиріна буде залучати субпідрядника ФОП Медвідь Софію Ярославівну в частині використання її кваліфікованих працівників з якими підписала цивільно-правові договори. Вартість субпідряду не перевищує 20 % від суми договору. Однак, у цій довідці відсутня інформація про ЄДРПОУ та місцезнаходження субпідрядника / співвиконавця. 1.2. За умовами пп. 15.4. п. 15 Додатку № 1 тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. За результатами перевірки електронного підпису через сайт https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що пропозицію учасника підписано шляхом накладення незахищеного удосконаленого підпису, що не відповідає вище вказаним вимогам тендерної документації. 1.3. Вимогами пункту 19 Додатку № 1 тендерної документації передбачено подання довідки за формою, наведеною в цьому пункті. У пункті 3 довідці 15.11.2024 р. №2 «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» (файл «Відомості про учасника») відсутня інформація про місце проведення державної реєстрації учасника. 1.4. У відповідності до вимог пп. 22.1. п. 22 Додатку № 1 тендерної документації гарантійний лист учасника щодо обов’язку вивезення всього будівельного сміття, яке залишилося після виконання робіт/надання послуг, протягом трьох робочих днів з моменту завершення робіт, а також скановану копію договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами. Гарантійний лист відповідного змісту подано, договір про надання послуг з поводження з побутовими відходами у складі тендерної пропозиції відсутній, натомість подано файл «4.22.1. Договір сміття», в якому відображено лише одну сторінку з реквізитами сторін. Таким чином, учасником не подано договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами. 2.5. З метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій умовами пп. 1.1. п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено подання довідки за формою, що наведена у цьому пункті. Довідка від 15.11.2024 р.вих №20 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника» не містить року виготовлення автомобіля VOLKSWAGEN LT35 (п. 1.12. довідки) та повного найменування контрагентів, з якими укладено договори оренди переліченого у довідці обладнання. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати інформацію про ЄДРПОУ та місцезнаходження субпідрядника / співвиконавця, відомості про якого вказано у довідці 15.11.2024 р. №34. 2.2. Підписати тендерну пропозицію з урахуванням вимог пп. 15.4. п. 15 Додатку № 1 тендерної документації шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника. 2.3. Надати довідку з усіма відомостями про учасника, що передбачені формою довідки, наведеної у п. 19 Додатку № 1 тендерної документації, в тому числі інформацію про місце проведення державної реєстрації учасника. 2.4. Надати скановану копію договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами, що передбачено вимогами пп. 22.1. п. 22 Додатку № 1 тендерної документації. 2.5. Надати заповнену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника з усіма відомостями, що передбачені формою довідки, наведеної у пп. 1.1. п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації, в тому числі, інформацію про рік виготовлення автомобіля VOLKSWAGEN LT35 (п. 1.12. довідки) та повного найменування контрагентів, з якими укладено договори оренди переліченого у довідці від 15.11.2024 р.вих №20 обладнання. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тип оплати:
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Замовник здійснює оплату за надані Послуги в установленому Договором порядку впродовж 30 календарних днів з моменту (дати) підписання уповноваженими представниками Сторін довідки та акта
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23957835 |
Поштова адреса | 79022, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Виговського, будинок 32 |
Ім'я |
Ірина Омельченко |
Телефон | +380674784128 |
Ел. пошта | tenderknp05@gmail.com |