На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
214 192.76 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Відповідальний за надання відповідей на звернення начальник відділу захисту інформації Департаменту цифровізації Лелюк Б. О., 063-227-11-80, spi@mva.gov.ua
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-11-012940-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 16 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 17:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 12:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 214 192.76 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 070.96 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
![]() |
---|
Програмне забезпечення 'ESET PROTECT Entry з локальним управліннясм’ (F). На 1 рік. Поновлення. Для захисту 286 об’єктів1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48761000-0, Пакети антивірусного програмного забезпечення |
Програмне забезпечення 'ESET PROTECT Entry з локальним управліннясм’ (F). На 1 рік. Закупівля (додатково). Для захисту 4 об’єктів.1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48761000-0, Пакети антивірусного програмного забезпечення |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40753616 |
---|---|
Поштова адреса | 04211, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Йорданська, будинок 6А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Софія Алєйнікова |
Телефон | +380965318827,+380688543734,+380443374738 |
Ел. пошта | manager@saintis.com.ua |
Час публікації: 2024-11-20 11:23:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 11:23:48
Опис
За результатами розгляду пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙНТІС" було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - у Додатку №2 Тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» для підтвердження вимагалося надання довідки про досвід виконання аналогічного договору протягом 2023 – 2024 років за визначеною формою а також сканованого договору включно зі всіма додатками до нього, видаткової накладної (акту приймання-передачі наданих послуг) до вищенаведеного договору (договорів) або інших документів, що підтверджують виконання договору в повному обсязі. Натомість надані учасником документи (файли «Довідка(аналогічні договори).pdf» та «Аналогічний договір та акт.pdf») містять інформацію щодо виконання договору за 2022 рік.
Оплата за поновлення та закупівлю ПЗ здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Оплата за фактично поновлене та закуплене ПЗ здійснюється на підставі акта приймання-передачі наданих послуг протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання акта уповноваженими представниками Сторін в межах затверджених бюджетних призначень на здійснення відповідних видатків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Виконавець бере на себе зобов’язання: поновити пакети ПЗ Замовнику відповідно до Специфікації протягом 10 (десяти) днів з моменту підписання даного Договору, але не пізніше 15 грудня 2024 року.
Тип оплати:
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | МІНІСТЕРСТВО У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42657144 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, Печерський район, ПРОВУЛОК МУЗЕЙНИЙ, будинок 12 |
Ім'я |
Часовських Андрій Васильович |
Телефон | 380630355470 |
Ел. пошта | a.chasovskykh@mva.gov.ua |