На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Місце виконання робіт: Хоростківське МПД ДП «Укрспирт». Склад та обсяги робіт (перелік) робіт визначаються кошторисною документацією (локальним кошторисом). Підрядник зобов’язаний виконати роботи в повному обсязі протягом 60-ти робочих днів після перерахування замовником 20% авансового платежу та за умови надання замовником всіх необхідних Матеріальних ресурсів та Проектної документації. Вимоги до робіт, що мають бути виконані підрядником, встановлюються у проектній документації. Під проектною документацією сторони розуміють: апаратурно-технологічну схему зброджування висококонцентрованих середовищ та енергозбережної установки для виробництва біоетанолу з бражки; технологічну частину проекту переоснащення відділення перегонки бражки, ректифікації та зневоднення у складі (апаратурно-технологічна схема установки; компоновка обладнання установки (плани, розрізи); розрахунково-пояснювальна записка; технічні завдання на розробку АСУТП відділень підготовки меляси, дріжджогенерування та зброджування; перегонки бражки, ректифікації та зневоднення). Сторони домовилися, що замовник може замовити у підрядника виконання робіт з обв’язки (підключення) змонтованого на умовах договору устаткування технологічними комунікаціями апаратурно-технологічної схеми бродильного відділення, відділення перегонки бражки та зневоднення Хоростківського МПД ДП «Укрспирт», про що сторони укладають додаткову угоду. Підрядник гарантує та підтверджує наявність у нього всіх необхідних ліцензій та дозволів, що надають йому право на виконання робіт. Забезпечення виконання робіт матеріальними ресурсами здійснюється замовником. Під матеріальними ресурсами розуміють – конструкції, вироби, устаткування (технологічне устаткування, одиниці та вузли технологічного устаткування, комплектуючі та інші товарно-матеріальні цінності, будівельні матеріали, енергія необхідних видів). Підрядник виконує роботи своїми засобами. Витратні матеріали, які не надаються замовником, але є необхідними для виконання робіт можуть надаватися підрядником. У такому випадку їх ціна (вартість) включається до кошторисної вартості робіт. Підрядник відповідає за належну якість наданих ним витратних та допоміжних матеріалів. Підрядник відповідає за неправильне використання матеріальних ресурсів наданих замовником. Норми витрат матеріальних ресурсів визначаються згідно Додатку №1 до договору та проектної документації. Підрядник зобов’язаний вживати усіх заходів щодо збереження матеріальних ресурсів, переданих йому замовником, та відповідає за втрату або пошкодження таких матеріальних ресурсів. Ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження (псування) матеріальних ресурсів замовника до настання строку здачі підрядником виконаних робіт переходить до підрядника після підписання акту приймання-передачі матеріальних ресурсів. Підрядник зобов’язаний повернути замовнику залишок невикористаних матеріальних ресурсів замовника. Підрядник зобов’язаний надавати замовникові Звіт про використання матеріальних ресурсів. Підрядник несе відповідальність перед замовником за втрату Проектної документації замовника. ЯКІСТЬ ВИКОНАННЯ РОБІТ: Підрядник повинен виконати роботи якісно, в узгоджений сторонами строк та відповідно до умов договору, додаткових документів до нього та вимог, що ставляться до робіт відповідного характеру, ДБН, СНіП, ДСТУ, ГОСТ, ТУ, чинного законодавства України, тощо. При виконанні робіт підрядник має забезпечити залучення спеціалістів в достатній кількості з відповідною кваліфікацією. При виконанні робіт не підрядник зобов’язаний не перешкоджати виробничому процесу замовника. Роботи повинні бути виконані підрядником у відповідності до Проектної документації, Кошторисної документації, висновків та погоджень, наданих державними контролюючими органами, вимог замовника та державних будівельних нормам (ДБН), санітарних норм і правил, виконувати всі вимоги щодо охорони навколишнього середовища та протипожежних заходів, використовувати матеріали, якість яких відповідає державним стандартам і технічним умовам, іншим законодавчим актам України, та умовам даного договору. Підрядник несе відповідальність за дотримання всіх необхідних природоохоронних заходів, правил санітарної та протипожежної безпеки, правил охорони праці, експлуатації будівельної техніки, складування матеріалів і конструкцій, а також за техніку безпеки під час виконання робіт. Гарантія якості виконаних робіт – протягом 36 (тридцяти шести) місяців з дати підписання сторонами Акту приймання виконаних у повному обсязі робіт (форма №КБ-2в).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40675381 |
---|---|
Поштова адреса | 04112, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, буд. 50 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ПАРФЕНЮК ВАДИМ ГЕОРГІЙОВИЧ |
Телефон | +380442390491 |
Ел. пошта | stalservise@gmail.com |
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 2 серпня, 17:27
Опис
Скасування звіту про укладання договору для виправлення технічної помилки періоді виконання робіт, що була допущена в електронній формі даного звіту, з метою повторного розміщення звіту для коректного відображення інформації в системі «Prozorro».
Ідентифікаційний номер | UA-2018-08-02-001895-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 960 200.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 2 серпня, 17:27 |
---|
Монтажні роботи з встановлення технологічного устаткування у бродильному відділенні, відділенні перегонки бражки та зневоднення Хоростківського МПД ДП «Укрспирт»1 робота Адреса поставки: 48240, Україна, Тернопільська область, Гусятинський р-н, м. Хоростків, вул. Незалежності, 21 Строк: до 31.12.2018 16:12 Код ДК 021:2015: 45220000-5, Інженерні та будівельні роботи |
Назва організації | ДП "УКРСПИРТ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37199618 |
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, місто Бровари, вул. Гагаріна, 16 |
Ім'я |
Калініченко Анна Володимирівна ( ) |
Телефон | +380443935818 |
Ел. пошта | a.kalinichenko@ukrspirt.com |