На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 1 та Додатку 1.1. до тендерної документації. Замовником технічні характеристики та вимоги до послуг визначені виходячи зі складу обладнання систем життєзабезпечення центру обробки даних апарату управління ДП «АМПУ», яким забезпечується безперебійне функціонування комплексу комп’ютерного та мережевого обладнання для обробки централізованих інформаційних ресурсів ІТ-інфраструктури підприємства. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом інформації про ціну предмета закупівлі базуючись на даних при порівнянні ринкових цін, що отримані на підставі направлених відповідних листів-запитів потенційним контрагентам, з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ДП «АМПУ». (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-13-014912-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 12:00 |
Дата останніх змін | 28 листопада, 14:47 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 265 928.60 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 листопада, 11:33 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 329.64 UAH без ПДВ |
---|
Технічне обслуговування системи моніторингу параметрів навколишнього середовища та системи підтримки температури та вологості3 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50332000-1, Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційної інфраструктури |
Технічне обслуговування системи безперебійного електроживлення3 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50332000-1, Послуги з технічного обслуговування телекомунікаційної інфраструктури |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41524247 |
---|---|
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 32, офіс 110 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС |
Телефон | +380443314789 |
Ел. пошта | tenders@smarttechnologies.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 37814762 |
---|---|
Поштова адреса | 01011, Україна, Київська область, Київ, Печерський узвіз,19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Скригун Ігор Вікторович |
Телефон | +380444953415 |
Ел. пошта | tender@datastream.com.ua |
ТОВ "ДАТАСТРІМ" не залучатиме субпідрядників
Розрахунки проводяться шляхом оплати Послуг Замовником, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку на оплату Послуг на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг та належним чином зареєстрованої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) в строки визначені законодавством (детально у додатку 5 до тендерної документації).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Поштова адреса | 01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Берестейський, 14 |
Ім'я |
Катерина Юрах |
Телефон | 380487759516 |
Ел. пошта | Kateryna.Yurakh@uspa.gov.ua |