На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 306 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-13-012811-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 листопада, 15:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 306 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 13 060.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 26 120.00 UAH |
Автомобільна шина 215/75 R16C104 штука Адреса поставки: 04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська, 1 Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34352000-9, Шини для транспортних засобів великої тоннажності |
Автомобільна шина 215/70 R15C20 штука Адреса поставки: 04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська, 1 Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34352000-9, Шини для транспортних засобів великої тоннажності |
Автомобільна шина 225/70 R15C24 штука Адреса поставки: 04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська, 1 Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34352000-9, Шини для транспортних засобів великої тоннажності |
Автомобільна шина 235/65 R16C12 штука Адреса поставки: 04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська, 1 Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34352000-9, Шини для транспортних засобів великої тоннажності |
Автомобільна шина 175/70 R134 штука Адреса поставки: 04107, Україна, Київська область, Київ, Багговутівська, 1 Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34351100-3, Автомобільні шини |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45433667 |
---|---|
Поштова адреса | 01024, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шовковична будинок 38 офіс 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Катерина Шевченко |
Телефон | +380982821565 |
Ел. пошта | 45433667tcc@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-22 17:36:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-23 17:36:39
Опис
Протокольне рішення (протокол) №01/22/11 м. Київ 22 листопада 2024 року уповноваженої особи Порядок денний: 1. Розгляд питання про допущення технічних (механічних, формальних) помилок під час здійснення закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015:34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автомобільні шини зимові)за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-11-13-012811-a Під час розгляду першого питання порядку денного: 1. Уповноваженою особою під час перевірки пропозиції Учасника Закупівлі при проведенні закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-11-13-012811-a щодо Закупівлі було виявлено технічну (механічну) помилку, допущену при формуванні Додатку 1 до Закупівлі, що суперечить вимогам Додатку 3 Проекту договору а саме: 1.1. В п. 4.8 Додатку 1 до тендерної документації, установлено умову про те, що Учасник надає гарантійний лист, що у разі виявлення недоліків при поставці товару неналежної якості зобов’язується усунути їх протягом 10 (десяти) календарних днів з дати виставлення претензії Замовником. Але пункт 4.10. Проекту договору містить вимогу що Постачальник зобов’язаний за свій рахунок протягом 5 робочих днів, або в інший термін, узгоджений Сторонами, з моменту надіслання йому відповідного повідомлення Замовника виконати зазначені в повідомленні вимоги про заміну Товару, про відшкодування Замовнику всіх понесених ним витрат і збитків, пов’язаних з постачанням Товарів неналежної якості (в т.ч., витрат зі зберігання, транспортування, утилізації всіх або частини Товару). 1.2. В п. 4.9 Додатку 1 до тендерної документації, установлено умову про те, що надається Гарантійний лист про поставку товару разом з документами, які засвідчують якість продукції (весь перелік товару, що вказаний у пропозиції (зокрема надати гарантію, що товар буде поставлено (окремими партіями (або однією) згідно заявки Замовника у визначені терміни (5 п’яти робочих днів згідно Проекту договору). Але пункт 4.4. Проекту договору містить вимогу що Строк поставки Товару для окремих партій складає 3 (три) календарні дні з момент оформлення заявки. ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про допущення Уповноваженою особою технічних (механічних, формальних) помилок під час здійснення закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-11-13-012811-a щодо Закупівлі. У зв’язку з цим вважати вірними терміни щодо поставки та заміни неякісного товару ті що визначені у Додатку 3 тендерної документації Проект договору до Закупівлі. Протокольне рішення (протокол) №02/22/11 м. Київ 22 листопада 2024 року уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі ДК 021:2015:34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автомобільні шини зимові) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-11-13-012811-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. В п. 8 Додатку 2 та п. 4.10 Додатку 1 до тендерної документації установлено вимогу наступного змісту: «8. Якщо Учасник не є виробником товару, то на підтвердження зв`язку між виробником/дилером/дистриб’ютором/представником виробника позицій запропонованого товару та учасником, останній повинен надати у складі пропозиції наступні документи: - у разі, якщо учасник на пряму співпрацює з виробником – лист від виробника на ім’я учасника, за змістом якого виробник гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу автомобільних шин для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів, що свідчать, що учасник є офіційним дилером/імпортером виробника; або - у разі, якщо учасник не співпрацює з виробником, а здійснює закупівлю автомобільних шин у офіційних імпортерів/представників виробника в Україні – лист з накладеним електронним підписом уповноваженої особи імпортера/представника виробника на ім’я учасника, за змістом якого імпортер/представник виробника гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу автомобільних шин для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару з наданням документів від виробника, що свідчать, що імпортер/представник виробника, який видав учаснику лист, є офіційним представником/імпортером виробника; або - у разі, якщо учасник не співпрацює з виробником, а здійснює закупівлю автомобільних шин у офіційних імпортерів/представників виробника в Україні - лист з накладеним електронним підписом (КЕП/УЕП) уповноваженої виробником особи імпортера/представника виробника на ім’я учасника, за змістом якого імпортер/представник виробника підтверджує, що учасник є офіційним дилером імпортера/представника виробника з продажу/розповсюдження автомобільних шин на території України з найменуванням виробників запропонованих учасником автомобільних шин. Зазначений лист надається разом з документами від виробника, що свідчать, що імпортер/представник виробника, який видав учаснику лист, є офіційним представником/імпортером виробника.» Учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» надано документів на виконання зазначеної умови тендерної документації лист уповноваженої особи імпортера/представника виробника на ім’я учасника, за змістом якого імпортер/представник виробника гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу автомобільних шин для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару, який не містить накладеного на нього електронного підпису. 2. В п. 8.2. Додатку 1 до тендерної документації, установлено умову про те, що учасники мають надати: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.» Учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» не було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 3. В пункті 4.9. Додатку 1 до тендерної документації, установлено умову про те, що учасники мають надати: «Гарантійний лист про поставку товару разом з документами, які засвідчують якість продукції (весь перелік товару, що вказаний у пропозиції (зокрема надати гарантію, що товар буде поставлено (окремими партіями (або однією) згідно заявки Замовника у визначені терміни (5 п’яти робочих днів згідно Проекту договору).» В пункті 4.4. Додатку 3 Проекту договору до тендерної документації установлено: «4.4. Строк поставки Товару для окремих партій складає 3 (три) календарні дні з момент оформлення заявки.» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: – лист з накладеним електронним підписом (КЕП/УЕП) уповноваженої особи дилера/представника виробника на ім’я учасника, за змістом якого дилер/дистриб’ютор/імпортер/представник виробника гарантує поставку товару учаснику для подальшого продажу автомобільних шин для потреб Замовника із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатору закупівлі, предмету закупівлі та найменування товару. - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. - Гарантійний лист про поставку товару разом з документами, які засвідчують якість продукції (весь перелік товару, що вказаний у пропозиції (зокрема надати гарантію, що товар буде поставлено (окремими партіями (або однією) згідно заявки Замовника у визначені терміни згідно Проекту договору: Строк поставки Товару для окремих партій складає 3 (три) календарні дні з момент оформлення заявки) (Враховуючи протокол УО № 01/11/2024 від 22.11.2024 року про допущення технічних (механічних, формальних) помилок під час здійснення закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015:34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автомобільні шини зимові)за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34002938 |
Поштова адреса | 07053, Україна, Київська область, Вишгородський район, смт. Красятичі, ВУЛИЦЯ ВОЗДВИЖЕНСЬКА, будинок 7 |
Ім'я |
Яна Логвіненко |
Телефон | +380674089233 |
Ел. пошта | zakupivli.medpomosh@gmail.com |