На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 159 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, вказана у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-13-015991-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 листопада, 20:00 |
Дата останніх змін | 22 листопада, 14:53 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 159 500.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 листопада, 14:53 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 41 595.00 UAH без ПДВ |
---|
Програмне забезпечення системи антиспамового та антивірусного захисту електронної пошти основного та резервного апаратного забезпечення системи з технічною підтримкою на 3 роки1 комплект Адреса поставки: 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30216322 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Київська область, Київ, 03680, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПРЕДСЛАВИНСЬКА, будинок 35, корпус 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Зернов Сергій |
Телефон | 380443590423 |
Ел. пошта | SMART_LINK@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33086430 |
---|---|
Поштова адреса | 03113, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 53А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Катерина Курилович |
Телефон | +380445937450 |
Ел. пошта | k.kurylovych@softlist.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 31091208 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтинівська, 73, м. Київ, 04080, Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | doc@it-integrator.ua |
Телефон | 380445380069 |
Ел. пошта | DOC@IT-INTEGRATOR.UA |
не плануємо залучати
Покупець здійснює оплату в наступному порядку: За поставлену ПП Покупець здійснює оплату протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі ПП, яким підтверджується поставка Постачальником всієї ПП та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту приймання-передачі ПП) рахунком, а також за умови, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. За надані Постачальником Послуги Покупець здійснює оплату протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту (-ів) приймання-передачі наданих Послуг, яким підтверджується надання таких Послуг, та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем такого Акту приймання-передачі наданих Послуг) рахунком, а також за умови, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Акт приймання приймання-передачі наданих Послуг, акт приймання-передачі ПП надалі за цим договором іменуються разом Акти, а кожен окремо – Акт. Усі платіжні документи за цим Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. Умова щодо реєстрації податкової накладної Постачальником застосовується у випадку, якщо Постачальник є або перебував платником ПДВ під час виконання Договору, зокрема, на дату складання Акту (-ів).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00100227 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Ім'я |
Касаткін Євгеній Євгенійович |
Телефон | 380442383457 |
Ел. пошта | kasatkin.yy@ua.energy |