На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
400 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-13-015394-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 листопада, 00:30 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 00:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 400 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
секція "ЕКО КОЛОР" 200х50мм 3,00мм/4,00мм 1,73м/2,50м оц.+ПП RAL 6005 ЗЕЛЕНИЙ (3 рифи)320 штука Адреса поставки: 81033, Україна, Львівська область, с-ще Краковець, вул. Церковна Строк: до 31.12.2024 16:45 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
стовп "СТАНДАРТ КОЛОР" 60х40мм/2,50м оц.+ПП RAL 6005 ЗЕЛЕНИЙ 1,2мм 5 отв.321 штука Адреса поставки: 81033, Україна, Львівська область, с-ще Краковець, вул. Церковна Строк: до 31.12.2024 16:45 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
кріплення 60х40мм "СТАНДАРТ КОЛОР" оц.+ПП RAL 6005 ЗЕЛЕНИЙ1284 штука Адреса поставки: 81033, Україна, Львівська область, с-ще Краковець, вул. Церковна Строк: до 31.12.2024 16:45 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
хвіртка "ДУОС" 200х50мм 5,00мм/4,00мм/5,00мм 1,70м/1,00м оц.+ПП RAL 6005 ЗЕЛЕНИЙ2 штука Адреса поставки: 81033, Україна, Львівська область, с-ще Краковець, вул. Церковна Строк: до 31.12.2024 16:45 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42756975 |
---|---|
Поштова адреса | 58008, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Чернівці, вул. Капеланська, 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Шевчук Любов Григорівна |
Телефон | +380638131610 |
Ел. пошта | tender@sitkazahid.com |
Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та/або акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж через 90 днів з дня отримання товару Замовником. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Місце поставки товару: 81033, Львівська обл., Яворівський р-н., с-ще Краковець, вул. Церковна. Строк (термін) поставки (передачі) товару – до 31.12.2024 року. Товар постачається партіями відповідно до фактичної потреби замовника. Строк поставки товару: протягом 3-х робочих днів від дати отримання Постачальником замовлення на відповідну партію товару, що постачається. Замовлення оформляється в письмовій формі та має містити інформацію про: дату складання заявки, адресу доставки, асортимент, кількість Товару. Заявка направляється Постачальнику на електронну адресу зазначену в Договорі.
Тип оплати:
Період: 3 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП Яворівської міської ради "Житлокомунсервіс" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37288833 |
Поштова адреса | 81000, Україна, Львівська область, Яворів, вул. Січових Стрільців, 13 |
Ім'я |
Соломко Назарій Ігорович |
Телефон | +380325921067 |
Ел. пошта | kpgks@ukr.net |