На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
166 123.50 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до потреб Замовника, без обмежень мінімального обсягу кількості товару в межах однієї поставки (одного замовлення) Товару, в обсягах та у строк визначений умовами даного Договору, два рази на тиждень, протягом 5 робочих днів з моменту отримання замовлення.В ціну товару входить доставка товару та розвантаження на склад Замовника.При укладанні договору учасник переможець зобовязаний надати документи щодо наявності в нього експлуатаційного дозволу та документальне підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку; документи, що підтверджують застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (форма затверджена Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року №1503, форма затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року №446). При кожному постачанні товару товару постачальник надає копії документу (документів),що засвідчує якість та безпечність харчової продукції (на кожну партію товару).Під час уладання Договору постачальник надає Замовнику забезпеченняйого виконання (п.13.2 проекту Договору)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 00447853 |
---|---|
Поштова адреса | 18030, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ КОБЗАРСЬКА, будинок 108 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Сребнюк |
Телефон | +380934094885 |
Ел. пошта | asrebnuk@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-006261-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 166 123.50 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 22 листопада, 09:01 |
Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554500 кілограм Адреса поставки: 15088, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти Профіль: Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) |
|
Масова частка жиру | 9, % |
---|---|
Добавки | |
Відповідність ДСТУ 4554 | Так |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)325 кілограм Адреса поставки: 15088, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти Профіль: Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) |
|
Масова частка жиру | 50, % |
---|---|
Добавки | без добавок |
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) | Так |
Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 15 днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Любецький психоневрологічний інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03189914 |
Поштова адреса | 15088, Україна, Чернігівська область, Чернігівський район, селище Пересаж, вул. Квітнева, будинок 1 |
Ім'я |
Людмила Якуб |
Телефон | +380634858342 |
Ел. пошта | yakub.lud@gmail.com |