На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
48 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2023-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Цукор в стіках • Зовнішній вигляд: білий, чистий, без плям і сторонніх домішок. • Запах і смак: солодкий, без сторонніх запаху і присмаку, як у сухому цукрі, так і в його водному розчині. • Чистота розчину: розчин цукру має бути прозорим, без нерозчинного осаду, механічних та інших домішок. • Фасування: стіки по 5 г. • Пакування в поліетиленові пакети від 1 кг до 5 кг. 4. Необхідний строк поставки товарів: Поставка товару здійснюється Постачальником протягом 15-ти календарних днів з дати укладення договору. Згідно розділу 3 «Строки і умови поставки» договору поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,1 % від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору до 30.12.2024 року.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33854361 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 54055, Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ 5 СЛОБІДСЬКА, будинок 110/6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Обушенкова Ірина |
Телефон | 380986533780 |
Ел. пошта | OFFICE@MULTIPACK.PRO |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 13975364 |
---|---|
Поштова адреса | 34402, Україна, Рівненська область, місто Вараш, МІКРОРАЙОН ВАРАШ, будинок 22А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Катерина Прус |
Телефон | +380686214456 |
Ел. пошта | imbexzakupki@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 22392459 |
---|---|
Поштова адреса | 80300, Україна, Львівська область, Жовква, Дорошенка, 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Перетятко Віталій |
Телефон | 380325221583 |
Ел. пошта | TZOVALTAIR@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34864103 |
---|---|
Поштова адреса | 60421, Україна, Чернівецька область, Глибоцький р-н, село Йорданешти, ВУЛИЦЯ КОРНЕЦ будинок 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Божеску Віктор |
Телефон | 380951888952 |
Ел. пошта | bojescu.victor@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-14-010307-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 48 000.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 19 листопада, 11:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 29 листопада, 15:52 |
Цукор буряковий в стіках, 5 г120000 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15830000-5, Цукор і супутня продукція Профіль: Цукор буряковий в стіках, 5 г |
|
Вид | кристалічний |
---|---|
Характеристики не суперечать ДСТУ 4623 | Так |
Тип | білий |
Фасування | 5, г |
ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05425046 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Мотоман Марія Петрівна |
Телефон | 380363662935 |
Ел. пошта | SheYN@rnpp.atom.gov.ua |