На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
144 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-15-016306-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 листопада, 17:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 144 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 722.50 UAH з ПДВ |
---|
Ноутбук (Тип 1)1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32320000-2, Телевізійне й аудіовізуальне обладнання |
Багатофункціональний пристрій1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32320000-2, Телевізійне й аудіовізуальне обладнання |
Комплект мультимедійного обладнання (Тип 3)1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32320000-2, Телевізійне й аудіовізуальне обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42831727 |
---|---|
Поштова адреса | 02098, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Юрія Шумського, 1А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бондаренко Юлія Олександрівна |
Телефон | 380507461060 |
Ел. пошта | TOVDIDOSVITA@gmail.com |
не передбачено/не залучається
Час публікації: 2024-11-28 16:16:21
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-29 16:16:21
Опис
1. Додатком 2 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: Лист підтвердження щодо «умов проекту договору» Ми ___________________________________ (повне найменування учасника) в особі _____________(п.і.б. уповноваженої особи) цим листом повідомляємо про нашу згоду з всіма умовами проекту договору згідно тендерної документації (оголошення № UA-202_-__-__-______-_). _______________________ ________________ ____________________ Дата Підпис Прізвище та ініціали М.П. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Дидактиклаб» надано у складі тендерної пропозиції лист підтвердження від 22.11.2024 № 34. Однак в листі підтвердження від 22.11.2024 № 34 зазначено не вірний номер закупівлі під яким оприлюднено закупівлю в електронній системі закупівель PROZORRO. Таким чином Товариство з обмеженою відповідальністю «Дидактиклаб» повинно надати оновлений лист підтвердження відповідно до форми, яка викладена в додатку 2 тендерної документації та зазначити вірний номер закупівлі під яким оприлюднено закупівлю в електронній системі закупівель PROZORRO. 2. Пунктом 1.6 додатку 6 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про те, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, раніше застосованих замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України оперативно-господарських санкцій, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Дидактиклаб» у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа про те, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, раніше застосованих замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України оперативно-господарських санкцій, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Таким чином Товариство з обмеженою відповідальністю «Дидактиклаб» повинно надати гарантійний лист про те, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, раніше застосованих замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України оперативно-господарських санкцій, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю.
Розрахунок за Товар, вказаний в пункті 1.1 цього Договору, здійснюється відповідно до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) календарних днів, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за Товар, вказаний в пункті 1.1 цього Договору, здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного призначення на фінансування оплати Товару на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Пірнівської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44069449 |
Поштова адреса | 07342, Україна, Київська область, село ПІРНОВЕ, вул.Спортивна, будинок 1 |
Ім'я |
Биховченко Іван |
Телефон | +380672613715 |
Ел. пошта | tenderpirnove@ukr.net |