На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
28 380.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Строки постачання: з дати підписання договору до 06.12.2024. Постачання товару здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту подання замовником заявки на поставку товару. 2. Технічні вимоги: - продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника до закладу Замовника відповідно до узгодженого графіку із Замовником та наданням копій оригіналів документів для підтвердження якості товару; - учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок в робочі дні з 08.00 до 16.00. - продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. 3. При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Учасник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. В разі постачання товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 3 дні з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. 4. Для підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник надає наступні документи під час поставки товару: копія діючих на момент поставки сертифікатів відповідності на товар або посвідчення про якість або висновку санітарно – епідеміологічної експертизи або ветеринарної довідки або іншого документу, що підтверджує якість товару (достатньо надати копії одного з вище вказаних документів). 5. Вимоги до постачання продуктів харчування: 5.1. Доставка товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки. 5.2. Розвантажувальні роботи проводяться силами Постачальника. 5.3. Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох сторін. 5.4. Постачання продукції здійснюється відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р. 5.5. Тара та упаковка повинна відповідати вимогам встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). При поставці товару повинна дотримуватись цілісність упаковки з необхідними реквізитами виробника. Відповідно до пункту 66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822, замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для укладення договору може бути продовжений до 10 календарних днів. Договір між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. З метою своєчасного та належного укладення договору про закупівлю, переможець відбору у строк 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, повинен надати замовнику: 1. Заповнений у 2-х примірниках проєкт договору, що є додатком до запиту, з усіма додатками, підписаний уповноваженою особою переможця відбору та скріплений печаткою (у разі її використання); 2. Копію або оригінал документу про право підписання договору про закупівлю.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-17-000786-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 28 380.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 21 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 21 листопада, 08:00 |
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033400 кілограм Адреса поставки: 09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Франка Івана, будинок 27 Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037 |
|
Товарний сорт | перший |
---|---|
Діаметр коренеплоду | 5-10 см |
Відповідність ДСТУ 7033 | Так |
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035300 кілограм Адреса поставки: 09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Франка Івана, будинок 27 Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037 |
|
Відповідність ДСТУ 7035 | Так |
---|---|
Товарний сорт | перший |
Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сотру, від 4 см, ДСТУ 3234200 кілограм Адреса поставки: 09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Франка Івана, будинок 27 Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037 |
|
Товарний сорт | перший |
---|---|
Найбільший поперечний діаметр | від 4 см |
Характеристики не суперечать ДСТУ 3234 | Так |
Цибуля ріпчаста рання |
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037300 кілограм Адреса поставки: 09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Франка Івана, будинок 27 Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037 |
|
Товарний сорт | перший |
---|---|
Строк достигання | пізньостигла |
Відповідність ДСТУ 7037 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БОГУСЛАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01994126 |
Поштова адреса | 09701, Україна, Київська область, Богуслав, вул. Франка Івана, будинок 27 |
Ім'я |
Цюренко Олеся Василівна |
Телефон | 380456152871 |
Ел. пошта | bolik_b@ukr.net |