На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6250.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Зверніть увагу!!! Кількість товару зазначена у найменшій одиниці виміру. Постачальник повинен передати/поставити Замовнику Товар, якість якого повинна відповідати нормам і стандартам діючого законодавства України та вимогам, визначеним у Договорі. Товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку виробника з нанесенням відповідного маркування, а також належним чином зареєстрований в Україні. Якість Товару підтверджується деклараціями відповідності, сертифікатами відповідності/якості та/або іншими документами на Товар. Документи, що засвідчують якість та відповідність Товару, Постачальник зобов’язаний передати Замовнику в момент передачі Товару відповідно до заявки Замовника. Термін придатності Товару на момент фактичного прийняття Товару має становити не менше, як 75 % (сімдесят п’ять) відсотків від терміну придатності, встановленого виробником, якщо інший термін придатності не буде погоджений Сторонами.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 23872470 |
---|---|
Поштова адреса | 65033, Україна, Одеська область, Одеса, м. Одеса, Фонтанська дорога, 3\5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Смоляр Олена Миколаївна |
Телефон | +380967609314 |
Ел. пошта | urist-odesfarm@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-18-004268-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 6 250.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 21 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 22 листопада, 15:27 |
Морфін, розчин для ін`єкцій, 10 мг/мл по 1 мл50 штука Адреса поставки: 66101, Україна, Одеська область, Подільський район, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33660000-4, Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття Профіль: Морфін, розчин для ін`єкцій, 10 мг/мл по 1 мл Код INN/МОЗ МНН: morphine, Morphine Профіль: Морфін, розчин для ін`єкцій, 10 мг/мл по 1 мл |
|
Класифікація згідно МНН | Morphine |
---|---|
Класифікація згідно АТХ | N02AA01 |
Форма випуску | Розчин для ін`єкцій |
Доза діючої речовини | 10 мг/мл |
Тип пакування | Ампули, Флакон |
Об'єм | 1 |
Термін поставки Товару до 25 грудня 2024 року. Постачальник забезпечує доставки Товару Замовнику переважно в робочі дні та робочий час (з 8-00 до 16-00), а за погодженням із Замовником поза межами робочого часу. Постачальник має упакувати Товар у транспортну упаковку таким чином, щоб не допустити псування, пошкодження та/або знищення Товару під час його транспортування, навантажувально-розвантажувальних робіт та забезпечити виконання вимог, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму. Упаковки лікарських засобів мають відповідати тим, що зареєстровані в Державному фармакологічному центрі МОЗ України, не повинні бути пошкоджені, розкриті, не укомплектовані чи недоукомплектовані.
Тип оплати:
Період: 3 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
До ціни Товару включені всі витрати Постачальника, які він може понести у зв’язку із виконанням ним обов’язків за Договором, в тому числі витрати, безпосередньо пов’язані з Товаром, витрати, пов’язані із забезпеченням схоронності, транспортуванням, пакуванням, маркуванням, страхуванням та доставкою Товару до місця поставки за Договором тощо. Розрахунки за фактично отриманий належної якості Товар здійснюються Замовником шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, після підписання Сторонами видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01998644 |
Поштова адреса | 66101, Україна, Одеська область, Подільський р-н, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181 |
Ім'я |
Наталія Міхайленець |
Телефон | +380672712849,+0486621201 |
Ел. пошта | balta_crb_uo@ukr.net |