На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
90 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Товар поставляється Постачальником в сітках у відповідності з замовленням Покупця по асортименту, кількості та в строк до 20.12.2024 року протягом 2-х календарних днів з моменту подання заявки замовником (телефоном) за рахунок Постачальника. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Залишковий строк придатності товару на час його поставки повинен становити не менше 90% від строку придатності встановленого виробником, чи визначеного технічними стандартами для такого товару.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-21-013734-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 90 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 26 листопада, 01:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 21 листопада, 15:51 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 92213000 кілограм Адреса поставки: 19402, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Замовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку за фактом його постачання. Датою здійснення будь-яких платежів Покупцем за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника. Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного в Специфікації), оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" Корсунь-Шевченківської міської ради Черкаської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02005349 |
Поштова адреса | 19402, Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченковский, вул. Ярослава Мудрого, 120 |
Ім'я |
Тетяна Ковтун |
Телефон | +380472316918 |
Ел. пошта | tanya.crl@ukr.net |