На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Оплата товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. Поставка товару за цим Договором здійснюється партіями протягом року, але не пізніше до 16 грудня 2024 року, за адресою зазначеною в п. 5.2. Договору. 5.2. Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 р.), за адресою: Україна, Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Володимира Великого, 2А.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-22-015488-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 62 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 27 листопада, 18:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 22 листопада, 16:48 |
Крупа гречана ядриця, ґатунок перший2000 кілограм Адреса поставки: , Україна, Чернівецька область, Чернівці, Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості Профіль: Крупа гречана ядриця, ґатунок перший |
|
Вид | ядриця |
---|---|
Ґатунок | перший |
Обробка парою | Так |
Відповідність ДСТУ 7697 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321682 |
Поштова адреса | , Україна, Чернівецька область, Чернівці, |
Ім'я |
Лорен Анна Сергіївна |
Телефон | 380999521577 |
Ел. пошта | ALoren@dpsu.gov.ua |