На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
749 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-27-001290-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 11 грудня, 10:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 749 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 грудня, 13:55 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 7 498.00 UAH з ПДВ |
---|
Паливні гранули (пелети) з деревини (біг-беги (1000 кг))68 тонна Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09110000-3, Тверде паливо |
Паливні гранули (пелети) з деревини (поліетиленові мішки (прозорі) (15 кг))13.5 тонна Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09110000-3, Тверде паливо |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
В Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції ( в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» до Тендерної документації в п.9 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було прописано що «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 5 до тендерної документації.Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 5 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.» в Додатку №5 до ТД встановлено вимогу що для підтвердження відповідності паливних гранул (пелет) з деревини усім технічним характеристикам, встановленим Замовником, учасник надає у складі тендерної пропозиції чинний Сертифікат, що підтверджує відповідність товару та протокол випробувань, який став підставою для видачі такого сертифікату, який підтверджує відповідність товару що пропонується фактичним технічним характеристикам товару, що зазначені у цьому додатку. Документи мають бути видані на Учасника або Виробника. Якщо Учасник не є Виробником товару, що пропонується він має додатково надати гарантійний лист виданий від Виробника на Замовника, що гарантує поставку товару, що є предметом закупівлі з посиланням на ідентифікатор закупівлі. Учасником ФОП Нещерет Лілія Олегівна у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: не наданий Сертифікат відповідності, наданий Сертифікат якості Серія AD №02092 (термін дії сертифіката якості скінчився 10 липня 2024 року, він не є дійсним і в Сертифікаті не вказано на підставі чого він виданий), Гарантійний лист від Виробника ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» від 04.12.2024 р (лист виданий на Учасника, а в ТД вимагалось на Замовника та ідентифікатор закупівлі вказаний невірний) в Протоколі випробувань №11-6/24 від 10 червня 2024 року (не вказані такі технічні характеристики як : розмір пелет, діаметр пелет, щільність пелет, вміст азоту і хлору в пелетах, що є дуже важливими характеристиками).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
В Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції ( в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» до Тендерної документації в п.9 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» було прописано що «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 5 до тендерної документації.Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 5 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.» в Додатку №5 до ТД встановлено вимогу що для підтвердження відповідності паливних гранул (пелет) з деревини усім технічним характеристикам, встановленим Замовником, учасник надає у складі тендерної пропозиції чинний Сертифікат, що підтверджує відповідність товару та протокол випробувань, який став підставою для видачі такого сертифікату, який підтверджує відповідність товару що пропонується фактичним технічним характеристикам товару, що зазначені у цьому додатку. Документи мають бути видані на Учасника або Виробника. Якщо Учасник не є Виробником товару, що пропонується він має додатково надати гарантійний лист виданий від Виробника на Замовника, що гарантує поставку товару, що є предметом закупівлі з посиланням на ідентифікатор закупівлі. Учасником ФОП Нещерет Лілія Олегівна у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: не наданий Сертифікат відповідності, наданий Сертифікат якості Серія AD №02092 (термін дії сертифіката якості скінчився 10 липня 2024 року, він не є дійсним і в Сертифікаті не вказано на підставі чого він виданий), Гарантійний лист від Виробника ТОВ «ПТК-ІМПЕКС» від 04.12.2024 р (лист виданий на Учасника, а в ТД вимагалось на Замовника та ідентифікатор закупівлі вказаний невірний) в Протоколі випробувань №11-6/24 від 10 червня 2024 року (не вказані такі технічні характеристики як : розмір пелет, діаметр пелет, щільність пелет, вміст азоту і хлору в пелетах, що є дуже важливими характеристиками).
Код ЄДРПОУ | 3872607245 |
---|---|
Поштова адреса | 16600, Україна, Чернігівська область, Ніжин, вулиця Незалежності, будинок 19, квартира 71 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Нещерет Лілія |
Телефон | 380976327942 |
Ел. пошта | neseret2006@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2817017856 |
---|---|
Поштова адреса | 65052, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Дальницька, 53, кімната 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Кручко |
Телефон | +380686291200 |
Ел. пошта | kruchko1@ukr.net |
Час публікації: 2024-12-09 09:32:03
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-10 09:32:03
Опис
Відповідно до п.41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст.29 Закону (положення ч.2,12,16, абзаців 2 і 3 ч. 15 ст.29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Частиною 1 ст.29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч.9 ст.29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з ч.10 ст.29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідностю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Кручко В.І., поданої на процедуру закупівлі Паливні гранули (пелети) з деревини ДК 021:2015-09110000-3-Тверде паливо, №UA-2024-11-27-001290-a згідно п.43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: В тендерній документації в Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які мають містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей» в п.16 прописано, що «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ.» та «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України. У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.». Учасник не надав документацію по п.16 Додатку №1 до тендерної документації. 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1)Згідно з п.16 Додатку №1 до тендерної документації надати документи, які підтверджують, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран та документ, що Учасник не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора або, у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та не надав у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ БІЛЯЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45090707 |
Поштова адреса | 67602, Україна, Одеська область, м. Біляївка, проспект Незалежності, 7 |
Ім'я |
Підлетейчук Любов Вільгельмівна |
Телефон | 0485226404 |
Ел. пошта | zakupki.com@ukr.net |