На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
63 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-27-005210-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 грудня, 11:12 |
Дата останніх змін | 10 грудня, 16:41 |
Очікувана вартість закупівлі | 63 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 315.00 UAH з ПДВ |
---|
Конверт В4 «Для службового користування» з розширенням, крафт-папір, розширення 40 мм з боків та знизу на дні конверту, СКЛ, захисна стрічка, щільність 120 г/м2, розмір 250х353х40 мм, з друком (1+0), клапан прямокутний, відкриття з правого боку, або еквівалент (відповідний код 30199230-1 - Конверти)10000 штука Адреса поставки: 01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Грушевського 12/2 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30972388 |
---|---|
Поштова адреса | 04116, Україна, Київська область, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ГАВРИЛИШИНА, будинок 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро Мухортов |
Телефон | +380503516325,+380445019091 |
Ел. пошта | dm@twm.com.ua |
Час публікації: 2024-12-09 12:02:30
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-10 12:02:30
Опис
Розглянуто пропозицію учасника – ТОВ «КОМПАНІЯ ТВМ» (далі – учасник) та встановлено, що тендерна пропозиція учасника загалом відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону і відповідає умовам тендерної документації, окрім, інформації у довідці «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору» від 04 грудня 2024 р. № 1204-01, де не в повному обсязі вказаний предмет договору, згідно наданого аналогічного договору від 20 жовтня 2022 р. № 144 (пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації). Відповідно пункту 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме, привести у відповідність інформацію у довідці «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору» від 04 грудня 2024 р. № 1204-01, де не в повному обсязі вказаний предмет договору, згідно наданого аналогічного договору від 20 жовтня 2022 р. № 144. Пропонується надати протягом 24 годин з моменту розміщення замовником такого повідомлення.
Розрахунки за Товар здійснюються Замовником після передачі Виконавцем Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів на підставі рахунку та видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00019442 |
Поштова адреса | 01008, Україна, м. Київ, Київ, вул. Грушевського, 12/2 |
Ім'я |
Геннадій ЛЕВАДНИЙ |
Телефон | +380442567057 |
Ел. пошта | levadnyi@kmu.gov.ua |