На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
199 829.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-28-006306-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 грудня, 09:00 |
Дата останніх змін | 9 грудня, 10:57 |
Очікувана вартість закупівлі | 199 829.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 999.15 UAH з ПДВ |
---|
Поточний ремонт водовідведення та дренажної системи підвального приміщення корпусу "А" під укриття Ужгородського ліцею №8 Ужгородської міської ради за адресою: місто Ужгород, вул. Академіка Корольова, 4 (ДК021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)1 послуга Адреса поставки: 88015, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Академіка Корольова,4 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2974915650 |
---|---|
Поштова адреса | 90130, Україна, Закарпатська область, с. Ільниця, вул. Борканюка, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Зем'янський |
Телефон | +380987824354 |
Ел. пошта | ivanz1981@ukr.net |
Учасник ФОП Зем'янський Іван Іванович не буде залучати субпідрядні організації для виконання договору
Час публікації: 2024-12-06 14:49:07
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-07 14:49:07
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей UA-2024-11-28-006306-a ФОП «ЗЕМ’ЯНСЬКИЙ ІВАН ІВАНОВИЧ», код – 2974915650 Поточний ремонт водовідведення та дренажної системи підвального приміщення корпусу "А" під укриття Ужгородського ліцею №8 Ужгородської міської ради за адресою: місто Ужгород, вул. Академіка Корольова, 4 (ДК021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником було виявлено наступні невідповідності: ФОП «ЗЕМ’ЯНСЬКИЙ ІВАН ІВАНОВИЧ», код – 2974915650 1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Учасником не надано копію довідки про надання ідентифікаційного коду (у разі відсутності з релігійних переконань - копія сторінки паспорту з відповідною відміткою). 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 2.1. Підпункт 1.2.2.1. пункту 1.2.2. «для Учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи–підприємця» Розділу 3 Інша інформація, яка має бути надана учасником у складі тендерної пропозиції, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством ДОДАТКУ 1 до тендерної документації; 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 3.1. Надати копію довідки про надання ідентифікаційного коду (у разі відсутності з релігійних переконань - копія сторінки паспорту з відповідною відміткою)
Умови оплати: протягом 7 (семи) календарних днів, згідно підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) між Замовником та Підрядником за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі»; Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Поточний ремонт водовідведення та дренажної системи підвального приміщення корпусу "А" під укриття Ужгородського ліцею №8 Ужгородської міської ради за адресою: місто Ужгород, вул. Академіка Корольова, 4, код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації; Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається; Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону: не застосовується; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, відкриті торги; застосовані критерії оцінки – ціна; повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг – відповідно до тендерної пропозиції учасника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УЖГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №8 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22110114 |
Поштова адреса | 88015, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА КОРОЛЬОВА, будинок 4 |
Ім'я |
Маряна Юсиба |
Телефон | +380997104097 |
Ел. пошта | myusiba20101978@gmail.com |