На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
31 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок Замовника роздрібними партіями щотижня по заявці впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2024 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41435970 |
---|---|
Поштова адреса | 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 112 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Москаленко Юрій Михайлович |
Телефон | +380980513197 |
Ел. пошта | yudar.torg@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-29-009037-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 31 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 4 грудня, 13:37 |
---|---|
Дата останніх змін | 10 грудня, 11:40 |
Сир твердий 50%, без добавок60 кілограм Адреса поставки: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль Строк: до 31.12.2024 13:37 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти Профіль: Сир кисломолочний 18% |
|
Масова частка жиру | 50, % |
---|---|
Добавки | без добавок |
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) | Так |
Сир кисломолочний 18%150 кілограм Адреса поставки: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль Строк: до 31.12.2024 13:37 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти Профіль: Сир кисломолочний 18% |
|
Масова частка жиру | 18, % |
---|---|
Добавки | |
Відповідність ДСТУ 4554 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявок Замовника роздрібними партіями щотижня по заявці впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок. Термін постачання - до 31.12.2024 року. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати:
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Антопільський психоневрологічний інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03188108 |
Поштова адреса | 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль |
Ім'я |
Марищена Марина Сергіївна ( ) |
Телефон | +380983631865 |
Ел. пошта | internat_an@ukr.net |