На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 830 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-29-012973-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 грудня, 07:00 |
Дата останніх змін | 10 грудня, 17:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 830 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 грудня, 12:46 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 24 150.00 UAH з ПДВ |
---|
Електрична енергія460000 кіловат-година Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44881078 |
---|---|
Поштова адреса | 29001, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Свободи, будинок 22/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Юрійович |
Телефон | +380965690001 |
Ел. пошта | hep.tender@gmail.com |
Час публікації: 2024-12-10 11:38:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-11 11:38:55
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ" невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: 1) в складі тендерної пропозиції на підтвердження вимог п.1 Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника Додатку 1 до тендерної документації Інформація та документи, що вимагаються від учасника, а саме: подання документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (файл Довідка про аналогічні договори 2023_.pdf) , форма і зміст якої не відповідає вимогам Замовника, що зазначені у Додатку 1 до тендерної документації Інформація та документи, що вимагаються від учасника. 2) відповідно до пп.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником надано копію договору Договору №1 від 29.12.2022 р. (файл !Договір 1 від 29.12.2022.pdf) , копії Актів прийому-передачі обсягу купівлі-продажу електричної енергії (файл Акти купівлі-продажу.pdf), Лист-відгук (файл Лист відгук Естафета виконання.pdf). Відсутні документи, що підтверджують досвід виконання Договору №0053 від 07.04.2023, який вказано Учасником в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (файл Довідка про аналогічні договори 2023_.pdf). 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) відповідно до пп.1 п.1 Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника Додатку 1 до тендерної документації Інформація та документи, що вимагаються від учасника, а саме : «1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного договору учасник повинен надати довідку за формою 1». Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі має містити інформацію про: найменування учасника, назву підприємства, з яким укладено договір, його адреса, контактний телефон, код ЄДРПОУ, предмет закупівлі за договором, номер та дату договору, документ, що підтверджує виконання договору. 2) відповідно до пп.2 п.1 Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника Додатку 1 до тендерної документації Інформація та документи, що вимагаються від учасника, а саме: «2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати не менше 1 (однієї) копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі. Документальним підтвердженням факту повного виконання аналогічного договору можуть бути такі документи: видаткові накладні та/або акти прийому-передачі товару або інші подібні документи, що підтверджують факт повного виконання договору, вказаного в довідці/наданого учасником відповідного аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі зазначеного (зазначених) у довідці». 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: привести тендерну пропозицію у відповідність до вимог Додатку1 до тендерної документації Інформація та документи, що вимагаються від учасника, а саме надати Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника у відповідності до вимог пп.1, пп.2 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44544025 |
---|---|
Поштова адреса | 04070, Україна, м. Київ, вул. Петра Сагайдачного, буд. 25Б, приміщення 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Менеджер Наталія |
Телефон | +380963940551 |
Ел. пошта | natalyugt@gmail.com |
Споживач здійснює плату за послугу з розподілу електричної енергії через Постачальника. Ціна електричної енергії має зазначатися Постачальником у рахунках про оплату електричної енергії та актах приймання-передачі електричної енергії відповідно до Договору. Розрахунки Споживача за цим Договором здійснюються на поточний рахунок Постачальника. Датою виконання зобов’язань Споживача щодо оплати за спожиту електричну енергію вважається дата перерахування Споживачем на банківський рахунок Постачальника грошових коштів. Споживач не несе відповідальності за затримку проведення платежів органами казначейської служби України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів, з дати отримання Споживачем бюджетних асигнувань на свій реєстраційний рахунок. Оплата за фактично поставлену електричну енергію визначаються на умовах післяплати з дотриманням бюджетного законодавства України. Оплата поставленої електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем шляхом післяплати за фактично спожиту у розрахунковому періоді електричну енергію на рахунок постачальника протягом 30 банківських днів з дня підписання сторонами Акту приймання-передачі електричної енергії. Розрахунковим періодом за цим Договором є календарний місяць.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТА-СЕРВІС" СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42875827 |
Поштова адреса | 30000, Україна, Хмельницька область, місто Славута, ВУЛИЦЯ ЗДОРОВ'Я, будинок 3А |
Ім'я |
Оксана Галат |
Телефон | +380680698882 |
Ел. пошта | kpslavutaservice@ukr.net |