На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 250.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару: протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки. Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Київ (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: відповідно до умов Договору. Підтвердженням якості предмету закупівлі (товару) з боку постачальника є наступні документи, які надаються при постачанні товару: паспорт якості (виданий виробником відповідного товару) та/або декларацію про відповідність та/або сертифікат відповідності та/або іншим(ими) документом(ами)), який(і) підтверджує(ють) якість Товару. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Товар повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезенні та зберіганні. Упаковка повинна бути безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Гарантійний термін експлуатації: відповідно до нормативного документу виробника (але не менше ніж 12 місяців з дати поставки); Гарантійний термін зберігання: відповідно до нормативного документу виробника; Умови зберігання: відповідно до нормативного документу виробника; Умови транспортування: відповідно до нормативного документу виробника; Умови пакування, маркування: відповідно до нормативного документу виробника. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 24267110 |
---|---|
Поштова адреса | 02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Бориспільська, будинок 9-Е |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга ПП БУДПОСТАЧ |
Телефон | +380660600658 |
Ел. пошта | stavrati_o@budpostach.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-02-002715-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 13 250.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 5 грудня, 11:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 12 грудня, 13:34 |
Мікрохвильова піч5 штука Адреса поставки: 01032, Україна, Київська область, Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39710000-2, Електричні побутові прилади Профіль: Мікрохвильова піч |
|
Бренд | ARDESTO, BOSCH, CANDY, EDLER, ELECTROLUX, GORENJE, LG, MYSTERY, PANASONIC, SAMSUNG, TOSHIBA, WHIRLPOOL, A-PLUS, AEG, AKV, ADLER, AIRHOT, AMBIANO, AMICA, ARISTON, ARITA, ASEL, ASKO, AURORA, BARTSCHER, BAUKNECHT, BEGOOD, BEKO, BLACK&DECKER, BLAUFISCH, BOMANN, BORGIO, BRANDT, CASO, CATA, CECOTEC, COMFEE, CONCEPT, DARIO, DELFA, DELPHI, DOMOTEC, DSP, ECG, ELENBERG, ERGO, EXPERT, FABIANO, FIRST AUSTRIA, FREGGIA, GGG, GALANZ, GOTZE & JENSEN, GRIFON, GRUNHELM, GUNTER&HAUER, HANSA, HANSEATIC, HEINNER, HENDI, HILTON, HITACHI, HORIZONT, HOTPOINT ARISTON, INDESIT, INTERLINE, KAISER, KERNAU, KUMTEL, LIBERTON, LIBERTY, MPM, MAESTRO, MAGIO, MEDION, MIDEA, MIELE, MINOLA, MIRTA, PERFELLI, PRIME TECHNICS, PRIVILEG, PROMOTEC, RAINBERG, SATORI, SENCOR, SEVERIN, SHARP, SILVERCREST, SMART, SMEG, TEKA, VEGAS, VESTFROST, VILGRAND, VINIS, VIVAX, ZANUSSI, MWO |
---|---|
Спосіб встановлення | вбудована, окрема |
Внутрішнє покриття | біо-керамічна емаль, емаль, кераміка, нержавіюча сталь |
Діаметр піддону | 100 - 500, мм |
Потужність | 500 - 2000, Вт |
Об'єм | 5 - 50, л |
Кількість рівнів потужності | 1 - 10, шт |
Таймер | |
Час таймеру | 30 - 180, хв |
Автоматичне розморожування | |
Захист від дітей | |
Тип керування | електронне, кнопкове, механічне |
Тип відкриття дверцят | кнопка, ручка |
Підствітка | |
Ширина | 30 - 100, см |
Висота | 30 - 100, см |
Глибина | 30 - 100, см |
Гарантія | до 0, міс |
Дисплей | |
Гриль | |
Конвекція |
Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Зарицький Олег |
Телефон | 380443097735 |
Ел. пошта | zarytskyi.o.i@uz.gov.ua |