На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
167 247.47 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Більш детальна інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, викладена у тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-02-010800-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 грудня, 12:00 |
Дата останніх змін | 11 грудня, 15:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 167 247.47 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 672.47 UAH без ПДВ |
---|
Затискач апаратний S280AL0V0NS або аналог19 штука Адреса поставки: Україна, Львівська область Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44523200-4, Монтажна арматура |
Затискач апаратний S3S280NS або аналог4 штука Адреса поставки: Україна, Львівська область Строк: до 30.04.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44523200-4, Монтажна арматура |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39895974 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | КОСТИРКО ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ |
Телефон | +380512565999 |
Ел. пошта | cablenik@gmail.com |
Час публікації: 2024-12-11 14:22:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-12 14:22:44
Опис
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.п.2.2 пункту 2 «Інші документи, необхідні для виконання вимог замовника» Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати «Довідку, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей. або Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» Проте Учасник не надав довідку, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей або підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції в разі, коли Учасник процедури закупівлі, перебуває в обставинах, зазначених у підпунктом 2 пункту 45 Особливостей. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформацію відповідно до п.п.2.2 пункту 2 «Інші документи, необхідні для виконання вимог замовника» Додатку 2 до тендерної документації.
Аванс не більше 20% (двадцять відсотків) від ціни Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). Постачальник виписує податкову накладну на всю суму авансу, отриманого від Покупця. Дата виписки податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування авансу на рахунок Постачальника. Рахунок на аванс може бути надано у розмірі не більше 20 % ціни Договору як за однією позицією товару, зазначеного в Додатку 1 до Договору, так і за декількома позиціями товару, що зазначені в Додатку 1 до Договору. Податкова накладна складається на суму попередньої оплати із зазначенням фактичної кількості та номенклатури товарів, за які здійснено таку попередню оплату. Отриманий аванс зараховується в оплату за поставлений товар за видатковими накладними в порядку збільшення дати виписки видаткової накладної, починаючи з найдавнішої дати, подальша оплата в будь-якому разі проводиться лише після постачання товару на суму, що перевищує сплачений аванс та за умови складання розрахунку коригування, якщо номенклатура та кількість товарів, зазначена в податковій накладній на авансову оплату не буде відповідати фактичній номенклатурі та кількості товарів, що першочергове були поставлені в межах суми попередньої оплати. (Умова щодо реєстрації податкової накладної Постачальником застосовується у випадку, якщо Постачальник є або перебував платником ПДВ під час виконання Договору.)
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 20.00%
Подальша оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної. Оплата здійснюється після прийняття Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) товару на всю суму авансового платежу (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником Рахунком (після підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної), а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 80.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00100227 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Ім'я |
Рекун Жанна Вікторівна |
Телефон | 380661117447 |
Ел. пошта | Rekun.ZV@ua.energy |