На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 295 247.50 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-06-005620-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 січня, 12:00 |
Дата останніх змін | 28 січня, 14:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 295 247.50 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 22 952.48 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 68 800.00 UAH |
Програмне забезпечення (програмний комплекс) для моделювання (дизайн) та аналізу гідравлічного розриву пластів (ГРП)1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 48150000-4, Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 44418449 |
---|---|
Поштова адреса | 08703, Україна, Київська область, Обухів, Обухівський р-н місто Обухів вул.Київська будинок 170 квартира 138 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Майка |
Телефон | +380976088690 |
Ел. пошта | oksana_mayka@ukr.net |
Час публікації: 2025-01-27 11:20:26
Кінцевий строк для усунення: 2025-01-28 11:20:26
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ГЕО-МЕНТОР" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією щодо закупівлі за предметом «Програмне забезпечення (програмний комплекс) для моделювання (дизайн) та аналізу гідравлічного розриву пластів (ГРП) код 48150000-4 «Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Виявлені невідповідності не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції відповідно до пункту 43 Особливостей. І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1.3 Розділу І Додатку 4 до Тендерної документації: «1.3 Учасник у складі своєї пропозиції подає документи що вимагаються замовником в цьому Додатку до ТД та в цій ТД шляхом їх завантаження наступним чином: або у сканованому вигляді (тоді документ повинен містити підпис, прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, а також печатку Учасника (у разі використання)), окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями; та/ або у вигляді електронного документу створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, (наприклад таких як: https://acskidd.gov.ua/sign ) та підписаного кваліфікованим електронним підписом (далі по тексту КЕП) та на пропозицію в цілому обов’язково повинен бути накладений КЕП.». Пропозиція Учасника підписана УЕП, а не КЕП. Що не відповідає вимогам Тендерної документації. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Вимоги пункту 1.3 Розділу І Додатку 4 до тендерної документації. ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На вимогу пункту 1.3 Розділу І Додатку 4 до Тендерної документації: «1.3 Учасник у складі своєї пропозиції подає документи що вимагаються замовником в цьому Додатку до ТД та в цій ТД шляхом їх завантаження наступним чином: або у сканованому вигляді (тоді документ повинен містити підпис, прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, а також печатку Учасника (у разі використання)), окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями; та/ або у вигляді електронного документу створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, (наприклад таких як: https://acskidd.gov.ua/sign ) та підписаного кваліфікованим електронним підписом (далі по тексту КЕП) та на пропозицію в цілому обов’язково повинен бути накладений КЕП.». Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити Вимогу у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Авансовий платіж в розмірі 50 (п’ятдесят) % вартості ПЗ здійснюється Покупцем протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня надання Постачальником банківської гарантії повернення авансового платежу у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Подальші розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання- передачі ПЗ (далі також - Акт) на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Умови поставки (ІНКОТЕРМС 2020р): DDP або електронними мережами зв’язку. Термін поставки: до 50 календарних днів з моменту отримання передоплати.
Тип оплати:
Період: 50 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00135390 |
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Ім'я |
Стаценко Світлана |
Телефон | 380442938607 |
Ел. пошта | svitlana.statsenkoST@ukrnafta.com |