На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
33 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Качани середньої капусти повинні бути свіжими, здоровими, чистими, цілими, щільними, не ушкодженими сільськогосподарськими шкідниками. Маса качана від 2 до 3,5 кг.
Ідентифікаційний номер | UA-2015-09-04-000182 |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 33 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 330.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 вересня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 вересня, 15:00 |
Дата останніх змін | 14 вересня, 15:00 |
ОСОБЛИВІ УМОВИ ДОГОВОРУ: 1.Обов’язково в договорі повинно бути прописана 631ст.,а саме-сторони встановили відповідно до частини 3 ст. 631 ЦКУ,що умови Договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. 2.Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2015р., або до повного виконання Сторонами своїх забов`язань. ЗНЗ «КСЛІ» працює: -Без предоплати -Оплата згідно видаткової накладної -Строк оплати за наявності фінансування -Доставка товару за рахунок постачальника в термін та час за заявкою замовника -До договору обов’язково додається специфікація КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ, ДОДАТКОВІ УМОВИ ТА НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ. 1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання, складських приміщень та матеріально-технічної бази, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою та копія договору оренди або іншого офіційного документа, підтверджуючого наявність складського приміщення для здійснення діяльності. 2. Копії відповідних документів, які підтверджують, що реалізація та зберігання продукції, яка є предметом закупівлі, дозволені у встановленому законодавством порядку (копія висновку або дозволу державної сан. – епідем. експертизи щодо існуючого об’єкту та узгоджений асортиментний перелік). 3. Копію сертифікату відповідності організації НАССР 22000 (ДСТУ ISO 22000). 4. Копії санітарних паспортів на транспорт, яким буде здійснюватись поставка товару. 5. Довідка у довільній формі про наявність працівників, їх знання, досвід та кваліфікацію станом на день оприлюднення оголошення про дані торги, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена печаткою. 6. Копії медичних книжок працівників, які будуть приймати участь у виконанні договору. 7. Довідка у довільній формі щодо виконання договорів на закупівлю овочів листкових та копії таких договорів за останній рік. 8. Довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами не більше місячної давнини відносно дати завершення подання пропозицій на аукціон. 9. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: реквізити (адреса, телефон, факс, електронна пошта); керівництво (прізвище, ім’я, по батькові, посада, телефони для контактів); 10. Копія документа про державну реєстрацію Учасника. 11. Копія Статуту або іншого установчого документу в повному обсязі. 12. Копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців не більше місячної давнини відносно дати завершення подання пропозицій на аукціон. 13. Копії документів, виданих ДПІ, які свідчать про систему оподаткування учасника. 14. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду – для фіз. осіб. 15. Копія паспорту – для фізичних осіб. 16. Довідка з податкової інспекції про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджету, яка дійсна на дату завершення подання пропозицій на аукціон. 17. Оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки про відсутність підприємства Учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство не більше місячної давнини відносно дати завершення подання пропозицій на аукціон, видана уповноваженою на це установою. 18. Оригінал гарантійного листа щодо безперебійного постачання товару незалежно від своєчасності фінансування замовника. Всі копії та довідки довільної форми Учасника повинні бути належним чином посвідченими, тобто підписані уповноваженою особою Учасника та мати відбитки печатки. Зазначені вище скановані документи додаються учасниками в електронному вигляді. Зазначені вище документи надаються учасником-переможцем протягом 3 (трьох) робочих днів від оприлюднення інформації про визначення переможця, до укладення Договору. ВИМОГИ ЩОДО ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Запропонований товар має відповідати таким вимогам:якщо товар іноземного походження, він має бути зареєстрованим в Україні та мати відповідні документи;термін придатності товару не менше 80% від встановленого терміну придатності на момент поставки.наявність документального підтвердження відповідності товару якісним характеристикам (копія сертифікату відповідності, копію висновку державної сан. – епід. експертизи). ДОДАТОК № 3. ДОГОВІР № постачанняовочів листкових Місто Київ. « »2015 року. Сторони цього Договору, а саме, загальноосвітній навчальний заклад "Київський спортивний ліцей-інтернат", місцезнаходження якого: м.Київ бульвар Івана Лепсе,46, названий в подальшому "Покупець", в особі директора, Кореницького Олега Олександровича, котрий діє на підстав Статуту та наказу № 499-к від 19 грудня 2001 року, з однієї сторони , та _______________, юридична адреса якого:__________________, п/і -01010, (фактична адреса: _______________________________________п/і- 03680, назване в подальшому "Постачальник", зареєстроване _________________ « » ___________ року за №_____, в особі ______________, котра діє на підставі______________, з другої сторони, уклали цей Договір про таке: 1. Предмет Договору 1.1. Предметом договору є своєчасне надання Постачальником якісної продукції сільського господарства – овочів листкових, код ДК 016:2010 - 01.13.1 (далі "Товару") Покупцю на основі його заявок.1.2. Постачальник зобов’язується передати у власність Покупця, а Покупець сплатити за отриманий товар, визначений в асортименті, в кількості та за цінами, які зазначені у Специфікації що додається до цього Договору і є його невід’ємною частиною, на умовах DDР – Київ (Інкотермс у редакції 2010 р.).1.3.Кількість Товару, що є предметом Договору, може бути відкоригована, в залежності від виділених асигнувань та потреб Покупця. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені в залежності від реального фінансування видатків Покупця. 2.Якість Товару 2.1. Постачальник гарантує якість Товару згідно з технічними вимогами Покупця. 2.2. Товар повинен мати необхідні сертифікати, паспорти якості, висновки санітарно-гігієнічної експертизи. 2.3. Постачальник гарантує якість Товару, що передається Покупцю за цим Договором. Гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником товару, та вказаного на упаковці товару. 2.4. Товар постачається з терміном придатності на момент поставки не менше 80 % від загального терміну зберігання,передбаченого виробником. 2.5. Якщо протягом гарантійного терміну Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити дефектний Товар. Всі витрати, пов’язані із заміною Товару неналежної якості (транспортні витрати та інше), несе Постачальник. 2.6.Гарантії Постачальника не розповсюджуються на випадки не додержання правил зберігання. 3. Ціна і загальна сума Договор 3.1. Ціни на Товар встановлюються в національній валюті України, гривні, у відповідності до Специфікації з урахуванням податків, транспортних витрат та навантажувально-розвантажувальних робіт. 3.2. Загальна сума цього Договору складає _____грн. __коп. (прописом) в т.ч. податки. 3.3.Остаточна сума Договору визначається за підсумком заявок, наданих і оплачених Покупцем Постачальнику на протязі терміну дії цього Договору. 3.4. Ціни за одиницю Товару можуть змінюватися не раніше ніж через 60 днів відповідно до коливань закупівельних цін (підтверджується документально), у зв’язку з інфляцією. 3.5. Ціни на Товар не повинні перевищувати середні споживчі ціни на від-повідні продукти харчування у торгівельній мережі та на міських ринках м. Києва. 4. Порядок здійснення оплати 4.1. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі п. 1 та п. 2 ст. 49 Бюджетного кодексу України у разі наявності та в межах відпо-відних бюджетних призначень. 4.2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. 4.3. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після отримання Товару від Постачальника на підставі товарно-транспортних накладних.4.4. Постачальник не може застосовувати до Покупця штрафні санкції за порушення термінів оплати. 5. Порядок та строки поставки 5.1. Постачальник здійснює поставку Товару Покупцеві протягом 6 (шести) робочих (з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.) годин з моменту надходження заявки Покупця. 5.2. Постачальник здійснює поставку Товару за кінцевим місцем призначення в Київський спортивний ліцей-інтернат за адресою: Україна, м. Київ, б. І. Лепсе, 46. 5.3. При поставці Товару відповідно до щотижневої заявки на Товар Покупець має право зменшити або збільшити кількість і асортиментТовару, попередивши про це Постачальника не менш як за 6 (шість) робочих годин до моменту поставки. 5.4. Датою поставки Товару є дата, коли Товар був переданий у власність Покупця в місці поставки, що підтверджується відповідними документами (накладними, актами). 5.5. Періодичність поставок Товару – тричі на тиждень. 5.6. Зобов'язання Постачальника щодо поставки Товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі Товару у власність Покупця у місці поставки та підписання відповідних документів (товаро - транспортних та видаткових накладних, актів приймання - передачі).5.6. Постачання повинно здійснюватись транспортом, який має санітарний паспорт. Водій повинен мати санітарну книжку з інформацією про медичний огляд. 6. Передача і приймання Товару 6.1. Приймання - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів, по якості - відповідно до документів, що засвідчують його якість ( висновків санітарно-гігієнічної експертизи, ветеринарних довідок, ветеринарних свідоцтв, експертних висновків, посвідчень про якість). 6.2. При виникненні претензій по некомплектності чи якості Товару Постачальник повинен здійснити допостачання або замінити неякісний Товар за власні кошти на протязі 6 годин з моменту отримання претензій від Покупця. Допостачання або заміна неякісного Товару не звільняє Постачальника від сплати неустойки, передбаченої п. 9.1 цього Договору. 7. Пакування та маркування 7.1. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру Товару, забезпечує його цілісність та збереження його якості під час перевезення та зберігання. 7.2. На упаковці повинно бути вказано номер упаковочної одиниці та їх загальна кількість, розміри упаковочної одиниці, вагу упаковочної одиниці "Брутто" та "Нетто", вказівки по транспортуванню та навантаженню-розвантаженню ("Верх", "Низ", "Обережно", "Не кантувати", максимальну кількість у штабелі тощо). 7.3. Товар, що дійшов до Покупця розпакованим або у не належній упаковці, Постачальник має замінити за власні кошти. 8. Права та обов'язкиСторін 8.1. Покупецьзобов'язаний: 8.1.1. Своєчасно та в повномуобсязісплачувати за поставлені Товари; 8.1.2. ПрийматипоставленіТоваризгідно з товарно-транспортними накладними; 8.2. Покупецьмає право: 8.2.1. ДостроковорозірватицейДоговір у разіневиконаннязобов'язаньПостачальником, повідомивши його про цеписьмово за 5 (п’ять) робочих днів до розірвання Договору ;8.2.2. Контролювати поставку Товарів у строки, встановленіцим Договором; 8.2.3. ЗменшуватиобсягзакупівліТоварів та загальнувартістьцього Договору залежновід реального фінансуваннявидатків. ( У такому разіСторонивносятьвідповіднізміни до цього Договору). 8.3. Постачальник зобов'язаний: 8.3.1. Забезпечити поставку Товарів у строки, встановленіциДоговором; 8.3.2. Забезпечити поставку Товарівякістьякихвідповідаєумовам,установленимцим Договору; 8.3.3. Упродовж всього терміну до розірвання Договору (у випадку розірвання Договору за власною ініціативою) здійснювати постачання Товару в обсязі заявок Покупця. 8.4. Постачальник має право: 8.4.1. У разі невиконання зобов'язань Покупцем - достроково розірвати цейДоговір, повідомивши про цеПокупця письмовоза 30 робочих днів до розірвання Договору. 9. Відповідальність Сторін 9.1.У разі затримки поставки Товару понад встановлений термін або поставки не в повному обсязі Товару, заявленого Покупцем, Постачальник сплачує пеню у розмірі 1% від вартості невчасно поставленого Товару . 9.2. У разі затримки поставки Товару понад 20 (двадцять) днів з моменту заявки Покупця з Постачальника стягується штраф у розмірі 7% вартості недопоставленого Товару. 9.2 Сплата штрафних санкцій не звільняє від виконання зобов'язань за цим Договором. 9.3. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України 10. Обставини непереборної сили 10.1. Ніяка відповідальність не може бути наслідком не виконання або не належного виконання будь-якого із положень цього Договору, якщо це не виконання або не належне виконання є наслідком причин, що знаходяться поза контролем виконавчої Сторони, таких як пожежі, стихійні лиха,воєнні дії, торгове ембарго (далі "Обставини непереборної сили").При виникненні обставин непереборної сили, які роблять не можливим повне або часткове виконання кожною із Сторін зобов'язань за цим Договором, виконанням умов цього Договору відсувається відповідно до часу, протягом якого будуть діяти такі обставини. 10.2. Якщо ці обставини будуть продовжуватися більше 6 (шести) місяців, то кожна із Сторін вправі відмовитися від подальшого виконання обов'яз-ків за цим Договором відносно непоставленого товару. 10.3.Сторона, для якої створилася неможливість виконання зобов'язань за цим Договором повинна негайно сповістити іншу Сторону про початок і припинення обставин непереборної сили. 10.4. Наявність та строк дії обставин непереборної сили підтверджується Торгово-промисловою палатою України. 11. Вирішення спорів 11.1. Спори, які можуть виникнути в ході виконання цього Договору вирішуються Сторонами шляхом переговорів та прийняття рішень. 11.2.При неможливості досягнути згоди між Сторонами Договору стосовно спірного питання, спір вирішується у судовому порядку. 12. Строк дії Договору 12.1. Цей Договір набирає чинності з « »________ 2015 р. та діє до 31 грудня 2015р., або до повного виконання Сторонами договірних зобов’язань. 12.2. Усі додатки до Договору набувають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками Сторін та діють протягом строку дії цього Договору. 13. Прикінцеві положення 14.1. Дія Договору припиняється: - повним виконанням Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором; за згодою Сторін; з інших підстав, передбачених чинним законодавством України. 14.2. Цей Договір може бути замінено та доповнено за згодою Сторін, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України. . 14.3. Зміни, додатки, доповнення до Договору, а також розірвання Договору оформлюється в письмовій формі, як Додаткові угоди та під-писуються уповноваженими представниками обох Сторін. До Додаткової угоди до Договору прирівнюються обмін Сторонами факсимільними та е-mail повідомленнями, з наступним письмовим підтвердженням, завіреним підписом та печаткою. 14.4.Жодна із Сторін не має права передавати права та обов'язки за цим Договором третій особі без отримання письмової згоди іншої Сторони. 14.5.Цей Договір викладений українською мовою в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 15. Юридичні адреси та реквізити Сторін: "Покупець"ЗНЗ ''Київський спортивний ліцей-інтернат"03126 м.Київб-р І.Лепсе,46 Код ЄДРПОУ 23516367Банк ГУ ДКСУ в м.Києві код банку 820019 р/р 35416001032484, свідоцтво № 36065296 ІПН. № 235163626582 Директор КСЛІ ____________ Кореницький О. О. « »_____________ 2015 р. «Постачальник» _______________ « »_____________ 2015 р.6000 кілограм Адреса поставки: 03126, Україна, Київська, бульвар І.Лепсе 46 Строк: до 16.09.2015 21:09 Код ДК 021:2015: 15331140-0, Листкові та капустяні овочі Код ДК 016:2010: 01.13.12, Капуста |
Назва організації | Загальноосвітній навчальний заклад "Київський спортивний ліцей-інтернат" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23516367 |
Поштова адреса | 03126, Україна, Київська область, Київ, бульвар Гавела Вацлава, 46 |
Ім'я |
Бондар Наталія Сергіївна |
Телефон | 044444082566 |
Ел. пошта | kcli@ukr.net |