На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 000.00 UAH
Замовник
Комунальний заклад "Концертний заклад культури "Київський академічний муніципальний духовий окестр"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Впродовж 2019 року надати послуги з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки Замовника, які включають в себе: - заміна картриджів і туб з тонером та тестування обладнання після заміни; - тестування та визначення несправності офісної техніки; - ремонт або заміна несправних деталей та вузлів офісної техніки; - заміна деталей і вузлів офісної техніки, що відпрацювали свій ресурс; - тестування обладнання після виконання ремонту або заміни деталей чи вузлів; - профілактичні послуги з очищення внутрішніх вузлів від електростатичного пилу, відпрацьованого тонеру, що осипався, змащення механічних вузлів, очищення оптики, регулювання параметрів пристроїв; - перевірка та запуск в роботу оргтехніки, що вводиться в експлуатацію на заміну існуючої; - інструктаж персоналу Замовника з питань експлуатації оргтехніки; - надання рекомендацій щодо вчасної заміни швидкозношуваних деталей. Час надання послуг із заміни картриджів, туб з тонером та деталей і вузлів, що несправні або відпрацювали свій ресурс, - упродовж 2 (двох) робочих годин з моменту отримання заявки на обслуговування від Замовника. Заявки на заміну картриджів, туб з тонером та деталей і вузлів, що несправні або відпрацювали свій ресурс, подані в робочий час, повинні бути виконані у день подачі заявки. Час надання послуг з ремонту - упродовж 7 (семи) робочих годин з моменту отримання заявки від Замовника. Список офісної техніки: № з/п Модель оргтехніки/комп’ютера Кількість, од. 1 Принтер Canon lbp 2900 1 2 Принтер Samsung ml 2015 1 3 Принтер Samsung ml 1866 2 4 Принтер Xerox Phaser 3117 1 5 БФП/Принтер Canon IR 1133 1 6 БФП/Принтер Canon I-Sensys mf 229 dw 1 7 БФП/Принтер Canon I-Sensys mf 724 Cdw 1 8 БФП/Принтер Canon ImageRUNNER 2204 1 9 БФП/Принтер Gestetner mp1500 Aficio 1 10 БФП/Принтер Panasonic KX MB-263 1 11 НОУТБУК DELL INSPIRON 3543 1 12 НОУТБУК LENOVO IDEAPAD B50-10 2 13 КОМПЮТЕР ACER ASPIRE TC-705 2 14 КОМПЮТЕР (з процесором AMD) 3 15 КОМПЮТЕР (з процесором Pentium) 3 16 КОМПЮТЕР Apple Mac Pro MC 560 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування будуть надаватися за потреби в межах бюджету закупівлі, оплачуватися згідно рахунків-фактур. Виконавець повинен надати Замовнику послугу (товар), якість якого відповідає вимогам суспільства і навколишнього середовища та забезпечити оптимізацію витрат щодо належного рівня надання відповідного класу товарів. 7. Гарантійні вимоги: 1 рік (для запасних частин та матеріалів). 8. Вимоги до якості: відсутність заводських дефектів (для запасних частин та матеріалів).
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 11 лютого, 13:03
Опис
закупівля відміняється в зв’язку з тим, що згідно ст. 31 п. 4 Закону України "Про публічні закупівлі", - «подання для участі в торгах було менше двох тендерних пропозицій».
Ідентифікаційний номер | UA-2019-02-05-001297-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 25 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 250.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 6 лютого, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 7 лютого, 16:00 |
Дата останніх змін | 11 лютого, 13:03 |
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки1 послуга Адреса поставки: 03040, Україна, місто Київ, Київ, вул. Деміївська, буд 55 Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Назва організації | Комунальний заклад "Концертний заклад культури "Київський академічний муніципальний духовий окестр" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 16399139 |
Поштова адреса | 03040, Україна, місто Київ, Київ, вул. Деміївська, буд. 55 |
Ім'я |
Новіцький Олександр Миколайович (Novitskyi Oleksandr) |
Телефон | 380674040651,380442598133 |
Ел. пошта | KAMDO@i.ua |