На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником;Товар при поставці повинен супроводжуватись декларацією виробника (якісними посвідченнями), видатковою накладною, ветеринарним свідоцтвом та іншими документами, які свідчать про його походження та якість, мати відповідне пакування та маркування;Товар повинен передаватися до школи в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Документи мають бути засвідченні печаткою учасника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом». Доставка продукції здійснюється до комори щотижня та за портебою на замовлення. Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення харчових продуктів. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34586472 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, проспект Незалежності,91/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Прут Віктор Михайлович |
Телефон | 0412418993 |
Ел. пошта | buhgalteria-tmo@mail.ru |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-04-04-003773-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 000.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 29 січня, 18:36 |
---|
Картопля570000 грам Адреса поставки: 12265, Україна, Житомирська область, смт. Городок, вул. Шкільна,9 Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03212100-1, Картопля |
Горох сушений18656 грам Адреса поставки: 12265, Україна, Житомирська область, смт.Городок, вул.Шкільна,9 Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03212213-6, Горох сушений |
Назва організації | Городоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Радомишльського району Житомирської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22208600 |
Поштова адреса | 12265, Україна, Житомирська область, смт. Городок, вул. Шкільна, буд. 9 |
Ім'я |
Білім Галина Володимирівна |
Телефон | 380413242062, |
Ел. пошта | gorodokschool2016@gmail.com |