На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 28 травня, 10:00
Опис
згідно згідно абзацу 4 частини 5 статті 35 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) замовник відміняє переговорну процедуру у разі непідписання учасником договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постач
Ідентифікаційний номер | UA-2019-04-15-001704-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 359 224.18 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | згідно вимог п.5 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 N 922-VIII, якщо у замовника виникла потреба здійснення додаткової закупівлі в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. |
Дата останніх змін | 28 травня, 10:00 |
---|
ДК 021:2015 «64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних», Послуги з передавання даних і повідомлень (телекомунікаційні послуги)5640 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Код ДК 021:2015: 64210000-1, Послуги телефонного зв’язку та передачі даних |
Назва організації | Головне управління ДФС у Донецькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39406028 |
Поштова адреса | 87526, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької девізії, 114 |
Ім'я |
Пономаренко Інна |
Телефон | +380677880667 |
Ел. пошта | 77957795@ukr.net |