На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
168 560.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Меблі для бібліотеки: - Стільці офісні – 100 шт. - Шафа для паперів – 5 шт. - Банкетки різнокольорові – 14 шт. - Стіл для комп’ютера – 12 шт. - Стелаж односторонній для книг – 20 шт. - Стелаж односторонній виставочний – 10 шт. - Стелаж двосторонній для книг – 20 шт. - Столи для читання, для користувачів – 12 шт. - Стіл для користувача – 2 шт. - Стелаж для формулярів – 3 шт. - Стелаж для каталожних карток – 4 шт. - Стільчик сходинка – 4 шт. Детальний опис див. Додаток 2 до Оголошення.
Ідентифікаційний номер | UA-2016-11-10-001370-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 15 листопада, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 18 листопада, 19:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 19:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 168 560.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 842.80 UAH з ПДВ |
---|
Меблі для бібліотеки: - Стільці офісні – 100 шт. - Шафа для паперів – 5 шт. - Банкетки різнокольорові – 14 шт. - Стіл для комп’ютера – 12 шт. - Стелаж односторонній для книг – 20 шт. - Стелаж односторонній виставочний – 10 шт. - Стелаж двосторонній для книг – 20 шт. - Столи для читання, для користувачів – 12 шт. - Стіл для користувача – 2 шт. - Стелаж для формулярів – 3 шт. - Стелаж для каталожних карток – 4 шт. - Стільчик сходинка – 4 шт. Детальний опис див. Додаток 2 до Оголошення.206 штука Адреса поставки: 03115, Україна, Київ, Київ, проспект Перемоги, 112 Строк: до 30.11.2016 00:11 Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код ДК 016:2010: 31.01.1, Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі |
Назва організації | Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37498578 |
Поштова адреса | 03115, Україна, Київська область, Київ, Проспект Перемоги, 112 |
Ім'я |
Соломінчук Людмила Григорівна |
Телефон | 380444248415 |
Ел. пошта | kultura-112@ukr.net |