На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
19 589 145.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38634168 |
---|---|
Поштова адреса | 61082, Україна, Київ, м. Харків, проспект Московський, 144, офіс 202 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Павло |
Телефон | +380688641864 |
Ел. пошта | tbuildingcapital@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2342618210 |
---|---|
Поштова адреса | 03058, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЛЕВАНЕВСЬКОГО, будинок 9, квартира 76 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Васильович |
Телефон | +380971434529 |
Ел. пошта | ulinets796@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-06-26-001814-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 19 589 145.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 39 178.29 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 20 липня, 19:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 липня, 19:00 |
Дата останніх змін | 20 серпня, 11:57 |
Аукціон |
31 липня, 14:33 Переглянути |
«Капітальний ремонт робочих підйомно-опускних воріт верхньої голови Канівського шлюзу. Заміна воріт»1 робота Адреса поставки: 19003, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул.Золотоніська 3, Відокремлений підрозділ «Канівський судноплавний шлюз» ДП «Укрводшлях» Строк: до 01.04.2020 00:04 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45453000-7, Капітальний ремонт і реставрація |
щомісячні/остаточний розрахунки за виконані роботи проводяться протягом десяти днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт по формі № КБ-2в (надалі за текстом – Акт № КБ-2в) і Довідок про вартість виконаних підрядних робіт та витрати по формі № КБ-3 (надалі за текстом – Довідка № КБ-3). ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПІДРЯДНИК щомісячно готує Акт № КБ-2в та Довідку № КБ-3 з додатками (розрахунками), акт передачі змонтованого обладнання в трьох екземплярах і надає уповноваженому представнику ЗАМОВНИКА – начальнику ВП «Канівський судноплавний шлюз» ДП «Укрводшлях». Представник ЗАМОВНИКА протягом 5-ти робочих днів перевіряє достовірність Акту № КБ-2в в частині фактично виконаних робіт, підписує його в рамках цього ж строку, або направляє мотивоване заперечення проти такого підписання. Після підписання Акту № КБ-2в та Довідки № КБ-3, Представник ЗАМОВНИКА (уповноважений представник ВП «Канівський судноплавний шлюз») надає Акт № КБ-2в та Довідку № КБ-3 ЗАМОВНИКУ для підпису та розрахунків. ЗАМОВНИК протягом 3-х робочих днів перевіряє достовірність Акту № КБ-2в в частині фактично виконаних робіт, підписує його в рамках цього ж строку, або направляє мотивоване заперечення проти такого підписання. - розрахунки за поставлене Обладнання здійснюється на підставі актів приймання-передачі та видаткових накладних, підписаних уповноваженими представниками і скріплених печаткою Сторін протягом десяти банківських днів з моменту їх поставки на Об’єкт з пропорційним вирахуванням авансового платежу (у разі його надання). Датою поставки обладнання вважається дата підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. У разі отримання рішення Головного розпорядника на попередню оплату даних робіт ЗАМОВНИК повідомляє ГЕНПІДРЯДНИКА про можливість здійснення авансового платежу та реєстрацію договору в Державному казначействі України, а ГЕНПІДРЯДНИК надає заявку у формі рахунку-фактури на авансовий платіж у розмірі 30% від вартості Договору. За такої умови перерахування авансового платежу здійснюється Замовником протягом двадцяти днів з дати реєстрації договору в Державному казначействі України та отримання рахунку-фактури на авансовий платіж від ГЕНПІДРЯДНИКА.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП "Державне підприємство водних шляхів "Укрводшлях"" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03150102 |
Поштова адреса | 04071, Україна, Київська область, Киев, м. Київ, вул. Електриків,14 |
Ім'я |
Анна Довгая |
Телефон | +380443374513 |
Ел. пошта | office@ukrvodshliah.org.ua |