На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
830 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг з капітального ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної послуг. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35033134 |
---|---|
Поштова адреса | 03057, Україна, м. Київ, Голосіївський район, вул.Желябова, буд.10_А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Васькевич Іван Іванович |
Телефон | +380445283070 |
Ел. пошта | Rial-invest@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-03-000470-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 830 400.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 8 304.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 16 608.00 UAH |
Період уточнень | до 9 липня, 18:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 19 липня, 18:00 |
Дата останніх змін | 19 липня, 18:04 |
Капітальний ремонт верстату Рафамед для обточки колісних пар з редуктором від центру вісі ПКВЧД-3 Одеса1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30-ти банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг з капітального ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної послуг. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Ім'я |
Відділ матеріально технічного забезпечення |
Телефон | +380443097509;+380443097518 |
Ел. пошта | pk_tend@uz.gov.ua |