На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 722 984.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 25394112 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛ.КУРЕНІВСЬКА, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
Телефон | +380688331187 |
Ел. пошта | YARIK@UKRPAPIR.COM.UA |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40750285 |
---|---|
Поштова адреса | 69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Нестеренко |
Телефон | +380612832069,+380612832087,+380612832073 |
Ел. пошта | ntv@vsesvit.pro |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33240871 |
---|---|
Поштова адреса | 04107, Україна, Київ, м. Київ, вул. Багговутівська, 8/10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Марина Набільська |
Телефон | +380445741527 |
Ел. пошта | torgservice.lenta@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-03-001203-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 722 984.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 17 220.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 51 660.00 UAH |
Період уточнень | до 9 липня, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 липня, 18:00 |
Дата останніх змін | 23 серпня, 15:34 |
Аукціон |
22 липня, 13:13 Переглянути |
Касова стрічка квиткова для мобільних терміналів РРО СПЕКА85150 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стрічка контрольна для мобільних терміналів85200 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стрічка паперова для реєстраторів розрахункових операцій68000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стрічка паперова для реєстраторів розрахункових операцій10000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стрічка для касових апаратів10670 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Ім'я |
Відділ матеріально технічного забезпечення |
Телефон | +380443097509;+380443097518 |
Ел. пошта | pk_tend@uz.gov.ua |