0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Переговорна процедура
Контакти
Документи
Идентификационный номер | UA-2016-11-21-001369-a |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Отсутствует
|
Ожидаемая цена закупки | 200 000.00 UAH с НДС |
Условия применения: | Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю |
---|---|
Обоснование: | У частині першій статті 35 Закону встановлено, що переговорна процедура закупівлі – це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Пунктом 5 частини другої статті 35 Закону встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема, потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Статтями 27, 39 Закону України від 18.11.2003 № 1280-IV "Про телекомунікації" встановлено, що оператори телекомунікацій, незалежно від форм власності, в першу чергу надають у користування на договірних засадах ресурси своїх мереж та телекомунікаційні послуги, зокрема, органам внутрішніх справ України. Відповідно до статті 13 Закону України від 02.07.2015 № 580-VІІI "Про національну поліцію", Поліція охорони входить до складу національної поліції. Положенням про Національну поліцію (далі – Положення), яке затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 № 877 «Про затвердження Положення про національну поліцію», визначені основні завдання Національної поліції, зокрема, здійснення охорони об'єктів права державної власності у випадках та порядку, визначених законом та іншими нормативно-правовими актами, а також взяття участі у здійсненні державної охорони; здійснення на договірних засадах охорони фізичних осіб та об'єктів права приватної і комунальної власності, а також технічних заходів охоронного призначення у випадках і порядку, передбачених законом або іншими нормативно-правовими актами. Діяльність поліції охорони, згідно пункту 9 частини п’ятої Положення, утримується за рахунок коштів від надання послуг з охорони, які здійснюються на договірних засадах. Одним із основних видів діяльності поліції охорони, є надання суб’єктам господарювання та громадянам послуг з охорони майна за допомогою систем охоронної сигналізації, якою обладнані охоронювані об’єкти та квартири громадян. Надання цих послуг з технічної охорони об’єктів здійснюється шляхом цілодобового реагування нарядів поліції охорони на тривожні сповіщення охоронної сигналізації об’єктів. Сигналізація більшості з охоронюваних на сьогодні Управлінням поліції охорони в Харківській області (далі скорочено – Управління) об’єктів підключена на пульти централізованого спостереження (ПЦС) Управління через лінії телефонного зв’язку вказаних вище надавачів послуг. Технічні системи такої охоронної сигналізації об’єктів передбачають можливість їх підключення до ПЦС Управління виключно через спеціальні комплексні технічні передавальні прилади систем тривожних сповіщень (апаратура СТС), які розміщуються безпосередньо в автоматичних телефонних станціях (АТС) оператора телекомунікацій. Поліція охорони для організації охорони за допомогою пунктів централізованого спостереження використовує канали зв'язку, що надаються операторами телекомунікацій на договірних засадах; приміщення на автоматичних телефонних станціях для встановлення систем передавання тривожних сповіщень надаються підрозділам поліції охорони на договірних засадах. На сьогодні порядок взаємодії підрозділів Державної служби охорони при МВС України з операторами усіх телекомунікацій в організації централізованої охорони об'єктів визначений відповідною Інструкцією, яка затверджена спільним наказом МВС України та Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 12.07.2004 № 794/151 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 05.08.2004 за № 975/9574), далі – Інструкція. Пунктом 18 Інструкції встановлено, що "Взаємодія між ДСО та підприємством здійснюється на підставі договору про встановлення, спільне використання ліній зв'язку та організацію обслуговування апаратури СТС на місцевих телекомунікаційних мережах". Відповідно до пункту 4 наказу Національної поліції від 06.11.2015 № 66, яким затверджено Положення про Управління поліції охорони в Харківській області, Управління поліції охорони в Харківській області є правонаступником прав та обов’язків за договорами про надання охоронних послуг та господарськими договорами, укладеними Управлінням Державної служби охорони при ГУМВС України в Харківській області (код ЄДРПОУ 08597026). Відповідно до частини першої статті 8 ЦК України встановлено що, якщо цивільні відносини не врегульовані цим Кодексом, іншими актами цивільного законодавства або договором, вони регулюються тими правовими нормами цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, що регулюють подібні за змістом цивільні відносини (аналогія закону). Інструкція на сьогодні є чинною і відповідно до норм частини п’ятої статті 4 ЦК України є актом цивільного законодавства України. Таким чином, підрозділи поліції охорони під час здійснення покладених державою обов’язків щодо забезпечення охорони майна на об’єктах за допомогою засобів сигналізації використовують телекомунікаційні мережі усіх операторів зв’язку. Відповідно до норм частин 1-3, 5 статті 11 ЦК України, цивільні права та обов’язки виникають, зокрема, з дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства або не передбачені актами цивільного законодавства, але за своєю аналогією породжують цивільні права та обов’язки. Відповідно до норм статті 14 ЦК України, цивільні обов’язки виконуються у межах, встановлених договором або актом цивільного законодавства. Відповідно до частини 3 статті 6 ЦК України, сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами. Статтею 7 ГК України встановлено, що відносини у сфері господарювання регулюються Конституцією України, цим Кодексом, законами України, нормативно-правовими актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами інших органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також іншими нормативними актами. Акт державного чи іншого органу - це юридична форма рішень цих органів, тобто офіційний письмовий документ, який породжує певні правові наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин і має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин. Нормативний акт - це прийнятий уповноваженим державним чи іншим органом у межах його компетенції офіційний письмовий документ, який встановлює, змінює чи скасовує норми права, носить загальний чи локальний характер та застосовується неодноразово. Що ж до актів ненормативного характеру (індивідуальних актів), то вони породжують права і обов'язки тільки у того суб'єкта (чи визначеного ними певного кола суб'єктів), якому вони адресовані. Постанова КМУ від 28.10.2015 № 877 (якою затверджене Положення) є актом цивільного законодавства відповідно до норм частини 4 статті 4 ЦК України, а наказ МВС України та Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 12.07.2004 № 794/151 (яким затверджена Інструкція) прийнятий цими державними органами у межах їх компетенції, є нормативно-правовим актом органів державної влади, що регулює цивільні правовідносини відповідно до норм частини 5 статті 4 ЦК України і розповсюджує свою дію на усіх операторів телекомунікаційних послуг і ці акти є обов’язковими для виконання як з боку Управління, так і з боку будь-якого оператора телекомунікацій. На сьогодні охоронна сигналізація на численних об’єктах замовників охоронних послуг вже підключена на СТС Управління за допомогою телекомунікаційної мережі конкретних операторів і заміна цього оператора телекомунікаційних послуг є недоцільною з технічних причин, що пов’язані з необхідністю вчинення дій по перепрограмуванню та перекросуванню кожного з охоронних приладів, у тому числі й тих, що належать виключно замовнику охоронних послуг, а також з причини можливих значних витрат грошових коштів, пов’язаних з закупівлею таких зайвих, додаткових послуг у інших суб’єктів господарювання. Таким чином, виходячи з чітких та конкретних вимог цих актів, зазначені оператори зв’язку (як і будь-який інший оператор телекомунікацій в України) на вимогу Управління зобов’язані надавати свої телекомунікаційні мережі для підключення технічної апаратури СТС Управління з метою організації ним державних функцій з охорони об’єктів на договірних засадах. Станом на 17.11.2016 вичерпано всі кошти за договором від 28.12.2015 № 51 з ПАТ «Київстар» на закупівлю послуг мобільного зв’язку, що, відповідно, унеможливлює подальшу оплату зазначених послуг у листопаді та грудні поточного року і може призвести до відключення від мережі мобільного зв’язку об’єктів, які перебувають під охороною. Таким чином, з метою забезпечення повного та ефективного надання охоронних послуг, Управлінню необхідно організувати і провести закупівлю послуг мобільного зв’язку на листопад та грудень 2016 року у вказаного вище постачальника за переговорною процедурою закупівлі. |
Дата последних изменений | 2 декабря, 16:47 |
---|
Услуги мобильной связи1 послуга |
Адреса поставки: 61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Полтавський шлях, 20 Срок: до 31.12.2016 23:12 Код ДК 021: 64212000-5, Услуги мобильной телефонной связи |
---|
Название организации | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 40108955 |
Почтовый адрес | 61052, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20 |
Імя |
Наталья Губина |
Телефон | +380577680817 |
Эл. почта | tenderupo@ukr.net |